Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20926
Назва: Музично - дидактична гра як засіб організації практичної роботи на уроках мистецтва у початковій школі
Автори: Бойко, Варвара
Ключові слова: ігрова діяльність
музично-дидактичні ігри
початкова школа
уроки мистецтва
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,
Бібліографічний опис: В.Бойко Музично - дидактична гра як засіб організації практичної роботи на уроках мистецтва у початковій школі /
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто значення музично-дидактичних ігор в освітньому середовищі початкової школи. Представлено приклади ефективних музично-дидактичних ігор, що сприяють засвоєнню базових знань, умінь і навичок у галузі музичного мистецтва на рівні початкової освіти. Доведено, що використання музично-дидактичних ігор на уроках мистецтва у початковій школі сприяє розвитку основних музичних здібностей учнів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20926
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
95.pdf3.57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.