Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20907
Назва: | Музична семіщтика як методичний інноваційний напрям фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва |
Автори: | Лященко, Ірина |
Ключові слова: | музичне мистецтво інформаційні технології семіотична компетентність |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», |
Бібліографічний опис: | І.Лященко Музична семіщтика як методичний інноваційний напрям фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва /Лященко І. //Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези Х Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 18-19 жовтня 2024 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. С.196-198 |
Короткий огляд (реферат): | Інформатизація сучасної освіти України вимагає пошуку не лише нових механізмів застосування інформаційних технологій, але й спонукає до перегляду системи компетентностей, що складають основу професійної підготовки майбутніх фахівців освітян. У цьому контексті належне місце займає високопрофесій на робота з інформацією, знаками, знаковими системами, що складає сутність семіотичної компетентності педагога, зокрема учителя музичного мистецтва. Семіотична компетентність покликана зайняти провідну, ключову позицію завдяки своєму універсальному характе ру, міждисциплінарній природі, особистісному орієнтуванню. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20907 |
Розташовується у зібраннях: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
70.pdf | 3.57 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.