Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20907
Назва: Музична семіщтика як методичний інноваційний напрям фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва
Автори: Лященко, Ірина
Ключові слова: музичне мистецтво
інформаційні технології
семіотична компетентність
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,
Бібліографічний опис: І.Лященко Музична семіщтика як методичний інноваційний напрям фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва /Лященко І. //Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези Х Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 18-19 жовтня 2024 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. С.196-198
Короткий огляд (реферат): Інформатизація сучасної освіти України вимагає пошуку не лише нових механізмів застосування інформаційних технологій, але й спонукає до перегляду системи компетентностей, що складають основу професійної підготовки майбутніх фахівців освітян. У цьому контексті належне місце займає високопрофесій на робота з інформацією, знаками, знаковими системами, що складає сутність семіотичної компетентності педагога, зокрема учителя музичного мистецтва. Семіотична компетентність покликана зайняти провідну, ключову позицію завдяки своєму універсальному характе ру, міждисциплінарній природі, особистісному орієнтуванню.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20907
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
70.pdf3.57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.