Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20900
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДікенштейн, Юлія-
dc.date.accessioned2024-11-22T10:57:41Z-
dc.date.available2024-11-22T10:57:41Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЮ.Дікенштнейн Інноваційність культурного та комерційного впливу С.Вандера на музичну індустрію /Дікенштейн Ю.//Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези Х Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 18-19 жовтня 2024 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. С.184-187uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20900-
dc.description.abstractМузична індустрія завжди потребувала новаторів, творців, які були б здатні змінювати звучання, знаходити нові форми, впливати на суспільні та культурні парадигми. Саме таким виявився Стіві Вандер – вокаліст, відомий своєю винятковою владою над клавішними і ще багатьма інструментами, який став визначальною постаттю у вирі популярної музики. Його інновації не лише змінили підхід до музичного творчості послідовників, а й суттєво вплинули, і навіть, розширили культурний та комерційний аспекти музичної індустрії.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,uk
dc.subjectкультурні парадигмиuk
dc.subjectмузична індустріяuk
dc.subjectпопулярна музикаuk
dc.titleІнноваційність культурного та комерційного впливу С.Вандера на музичну індустріюuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
65.pdf3.57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.