Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20892
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ірхіна, Юліана Валентинівна | - |
dc.contributor.author | Irkhina, Juliana Valentynivna | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-22T09:16:14Z | - |
dc.date.available | 2024-11-22T09:16:14Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Ірхіна Ю. В. Підготовка майбутнього вчителя до застосування нових інформаційних технологій у навчальному процесі / Ю. В. Ірхіна // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 540-541. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20892 | - |
dc.description.abstract | Актуальність цього питання підвищується у зв’язку з переходом до 12-річного навчання у загальноосвітній школі, що передбачає реалізацію принципу гуманізації освіти, методологічну переорієнтацію процесу навчання на розвиток особистості учня, визначення її самобутності та самоцінності. Реалізація такої програми може бути здійснена завдяки впровадженню в навчальний процес нових інформаційних технологій, що сприяють підвищенню рівня освіти й удосконалюють якість навчання інтенсифікації навчально-виховного процесу Загальною особливістю нових інформаційних технологій у навчанні є орієнтація на індивідуальний підхід до студента. Положення, які відображають проблеми і перспективи розвитку системи освіти в умовах інформатизації суспільства, закріплені в Законах України: «Про вищу освіту», «Про національну програму інформатизації», наукових працях вчених, структурі педагогічної діяльності професійної праці вчителя, педагогічних підходах до комп’ютеризації навчального процесу, концепції педагогічних положень про нові інформаційні технології, сутності і специфіці професійної підготовки майбутнього вчителя у вищій школі. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | нові інформаційні технології | uk |
dc.subject | інформатизація суспільства | uk |
dc.subject | самобутність | uk |
dc.subject | самоцінність | uk |
dc.subject | підготовка майбутнього вчителя | uk |
dc.subject | вища освіта | uk |
dc.title | Підготовка майбутнього вчителя до застосування нових інформаційних технологій у навчальному процесі | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Irkhina.pdf | 11.04 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.