Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20887
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВолкова, Н. П.-
dc.date.accessioned2024-11-21T11:15:03Z-
dc.date.available2024-11-21T11:15:03Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationВолкова Н. П. Стимулювання комунікативної активності студентів у процесі професійної підготовки / Н. П. Волкова // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 530-532.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20887-
dc.description.abstractГоворячи про стимулювання комунікативної активності студентів важливим є розуміння феноменів «мотив», «стимул», які є взаємозалежними, проте неоднорідними. Мотив – прагнення людини реалізувати себе в тому, до чого вона відчуває себе потенційно здатною; сукупність спонук до діяльності, пов'язана із задоволенням потреб суб'єкта; визначається спрямованою активністю індивіда. Мотивами можуть виступати ідеали, інтереси, переконання, соціальні установки, цінності та потреби особистості. Щодо поняття «стимул» (походить від давньогрецького «стимулус»), то воно означає «підштовхувати, поганяти», а отже є зовнішнім спонуканням активності, яка забезпечується необхідним мотивом. Якщо відповідна мотивація відсутня, ефективність стимулювання низька.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectкомунікативна активність студентівuk
dc.subjectактивність індивідаuk
dc.subjectстимулuk
dc.titleСтимулювання комунікативної активності студентів у процесі професійної підготовкиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Volkova.pdf11.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.