Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20883
Назва: | Особливості ритмічного устрою в жанрі Босанова |
Автори: | Гукасян, Лаура |
Ключові слова: | самба бразильський музичний стиль унікальний ритмічний малюнок |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», |
Бібліографічний опис: | Л.Гукасян Особливості ритмічного устрою в жанрі Босанова /Гукасян Л. //Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези Х Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 18-19 жовтня 2024 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. С.167-168 |
Короткий огляд (реферат): | Босанова – бразильський музичний стиль, який виник наприкінці 1950-х років, який поєднує елементи джазу і самби. Буквально «bossa nova» у прямому перекладі означає «нова тенденція» чи «нова хвиля» на португальському [1]. Ритмічна основа босанови походить від самби, але має більш стриманий і витончений характер. Самба поєднує в собі ритмічні малюнки та відчуття, що зародилися в афро-бразильських рабських громадах. В самбі часто розташовуються акценти на сильних долях, а в босанові акценти зміщені. Також зазначимо інтенсивне використання синкопованих ритмів, що створює унікальний ритмічний малюнок. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20883 |
Розташовується у зібраннях: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
57.pdf | 3.57 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.