Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20871
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедорець, Микола-
dc.contributor.authorХанлей, Чень-
dc.date.accessioned2024-11-20T09:48:33Z-
dc.date.available2024-11-20T09:48:33Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМ.Федорець Особливості залучення учнів мистецьких шкіл до музично-естетичної культури в нових соціально-культурних умовах /Федорець М.,Ханлей Ч.//Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези Х Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 18-19 жовтня 2024 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. С.123-126uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20871-
dc.description.abstractСучасний аналіз міжнародного наукового дискурсу стосовно проблеми залучення учнів мистецьких шкіл (музичних шкіл, шкіл мистецтв тощо) до музично естетичної культури демонструє сталу тенденцію глобального розвитку мистецької освіти, що «спрямована, з одного боку, на підтримку національних традицій, а з іншого, на інтеграцію у європейський та світовий освітній простір» (Ляо Бінь, 2021, с. 8). Означена тенденція,uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,uk
dc.subjectшкола мистецтвuk
dc.subjectмузична школаuk
dc.subjectрозвиток мистецької освітиuk
dc.titleОсобливості залучення учнів мистецьких шкіл до музично-естетичної культури в нових соціально-культурних умовахuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
44.pdf3.57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.