Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20868
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorLevytska, Iryna-
dc.contributor.authorDonglie, Li-
dc.date.accessioned2024-11-20T08:51:00Z-
dc.date.available2024-11-20T08:51:00Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationIryna Levytska Features of executive training of higher education acquires in process of learning to play the saxophone /Levytska Iryna,Donglie Li //Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези Х Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 18-19 жовтня 2024 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. С.112-116uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20868-
dc.description.abstractThe article examines the actual problems of executive training of students of higher education in the process of learning to play the saxophone. In this aspect, the author investigated such categories as thinking, artistic image, musical thinking, characterized three stages of the musical interpretation process as a means of improving the performance skills of future bachelors in the process of learning to play the saxophone: grammatical and psychological interpretation of the text; historical interpretation of the text; creation of the performance concept of the piece and preparation for concert performanceuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,uk
dc.subjectperformance traininguk
dc.subjectthinkinguk
dc.subjectmusical thinkinguk
dc.subjectartistic imageuk
dc.titleFeatures of executive training of higher education acquires in process of learning to play the saxophoneuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
41.pdf3.57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.