Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20863
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сторож, Вікторія Василівна | - |
dc.contributor.author | Storozh, Victoriya | - |
dc.contributor.author | Жембровська, О. В. | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-19T11:43:28Z | - |
dc.date.available | 2024-11-19T11:43:28Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Сторож В. В. Психосоціальна адаптація дітей дошкільного віку з підвищеним рівнем тривожності: теоретичний та емпіричний аналіз / В. В. Сторож, О. В. Жембровська // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 273-278 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20863 | - |
dc.description.abstract | Проблема тривожності у дітей дошкільного віку набу- ває все більшої значущості у сучасних умовах. Зростання кількості дітей з підвищеним рівнем тривожності є наслідком збільшення психоемоційних навантажень та змін у соціаль- но-культурному середовищі, які негативно впливають на процес соціалізації та емоційного розвитку дитини. Підви- щений рівень тривожності в цей період може суттєво ускла- днити адаптаційні процеси, знижуючи загальний рівень соці- ального функціонування дитини та її емоційну стабільність. З огляду на це, проблема психосоціальної адаптації дітей дошкільного віку з підвищеним рівнем тривожності є важли- вою як з наукового, так і з практичного погляду, адже саме в цей період відбувається формування базових соціальних на- вичок та емоційної регуляції, необхідних для успішної взає- модії в суспільстві. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | ТОВ «Лерадрук» | uk |
dc.subject | дошкільний вік | uk |
dc.subject | підвищенний рівень безпеки | uk |
dc.subject | емпіричний аналіз | uk |
dc.subject | психосоціальна адаптація | uk |
dc.title | Психосоціальна адаптація дітей дошкільного віку з підвищеним рівнем тривожності: теоретичний та емпіричний аналіз | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
42.pdf | 4.6 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.