Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20863
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСторож, Вікторія Василівна-
dc.contributor.authorStorozh, Victoriya-
dc.contributor.authorЖембровська, О. В.-
dc.date.accessioned2024-11-19T11:43:28Z-
dc.date.available2024-11-19T11:43:28Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСторож В. В. Психосоціальна адаптація дітей дошкільного віку з підвищеним рівнем тривожності: теоретичний та емпіричний аналіз / В. В. Сторож, О. В. Жембровська // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 273-278uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20863-
dc.description.abstractПроблема тривожності у дітей дошкільного віку набу- ває все більшої значущості у сучасних умовах. Зростання кількості дітей з підвищеним рівнем тривожності є наслідком збільшення психоемоційних навантажень та змін у соціаль- но-культурному середовищі, які негативно впливають на процес соціалізації та емоційного розвитку дитини. Підви- щений рівень тривожності в цей період може суттєво ускла- днити адаптаційні процеси, знижуючи загальний рівень соці- ального функціонування дитини та її емоційну стабільність. З огляду на це, проблема психосоціальної адаптації дітей дошкільного віку з підвищеним рівнем тривожності є важли- вою як з наукового, так і з практичного погляду, адже саме в цей період відбувається формування базових соціальних на- вичок та емоційної регуляції, необхідних для успішної взає- модії в суспільстві.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherТОВ «Лерадрук»uk
dc.subjectдошкільний вікuk
dc.subjectпідвищенний рівень безпекиuk
dc.subjectемпіричний аналізuk
dc.subjectпсихосоціальна адаптаціяuk
dc.titleПсихосоціальна адаптація дітей дошкільного віку з підвищеним рівнем тривожності: теоретичний та емпіричний аналізuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
42.pdf4.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.