Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20859
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКримова, Наталія Олексіївна-
dc.contributor.authorKrymova, Nataliya Oleksiivna-
dc.contributor.authorРозумна-Ребдело, С. В.-
dc.date.accessioned2024-11-19T11:03:32Z-
dc.date.available2024-11-19T11:03:32Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКримова Н. О. Дивергентне та конвергентне мислення в контексті творчого процесу / Н. О. Кримова, С. В. Розумна-Ребдело // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 249-255uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20859-
dc.description.abstractПідвищений інтерес до теми творчого розвитку особис- тості пов’язаний з динамічною зміною світу. З новими пот- ребами та можливостями які постають перед суспільством. Науковий прогрес, розвиток інформаційних технологій пот- ребують не просто зміни особистого світогляду людини, а нового типу мислення, нових підходів, ідей та комбінацій.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherТОВ «Лерадрук»uk
dc.subjectтворчий процесuk
dc.subjectдивергентне мисленняuk
dc.subjectконвергентне мисленняuk
dc.subjectрозвиток особистостіuk
dc.titleДивергентне та конвергентне мислення в контексті творчого процесуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
38.pdf4.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.