Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20837
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБулгакова, Олена Юріївна-
dc.contributor.authorBulgacova, Olena Yuriivna-
dc.contributor.authorБойчук, О. С.-
dc.date.accessioned2024-11-15T11:36:24Z-
dc.date.available2024-11-15T11:36:24Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБулгакова О. Ю. Концепція емоційної сфери: теоретичний аналіз різних авторських підходів / О. Ю. Булгакова, О. С. Бойчук // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 122-127uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20837-
dc.description.abstractЕмоційна сфера людини є багатогранним процесом гу- манітарних (у тому числі психолого-педагогічних) і медич- них досліджень. Історично у вітчизняній та зарубіжній психології про- блемі емоцій приділялася досить велика увага. У науковій літературі емоції сприймаються як: адаптивні механізми [5]; ядро особистості, з допомогою якого здійснюється контроль [7]. Позначено роль емоцій у взаємному регулюванні поведі- нки [8].uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherТОВ «Лерадрук»uk
dc.subjectемоційна сфераuk
dc.subjectавторські підходиuk
dc.subjectтеоретичний аналізuk
dc.titleКонцепція емоційної сфери: теоретичний аналіз різних авторських підходівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdf4.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.