Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20831
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Новікова, Н. В. | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-15T10:59:29Z | - |
dc.date.available | 2024-11-15T10:59:29Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Новікова Н. В. Психологічна характеристика міжо-собистісних стосунків дітей дошкільного віку / Н. В. Новікова // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 86-91 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20831 | - |
dc.description.abstract | Дошкільне дитинство − період залучення дитини до світу людських цінностей, встановлення перших стосунків із людьми. Практично в кожній групі дитячого садка мають місце складні міжособистісні стосунки вихованців. Діти об- ражаються, дружать, сваряться, миряться, б'ються, надають допомогу один одному. Рівень конфліктності та емоційної напруженості у сфері дитячих стосунків набагато вищий, ніж у дорослих. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | ТОВ «Лерадрук» | uk |
dc.subject | дошкільний вік | uk |
dc.subject | міжо-собистісні стосунки | uk |
dc.subject | психологічна характеристика | uk |
dc.title | Психологічна характеристика міжо-собистісних стосунків дітей дошкільного віку | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
14.pdf | 4.6 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.