Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20806Full metadata record
| DC Field | Value | Language | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Цзінлі, Дун | - | 
| dc.contributor.author | Кьон, Наталя | - | 
| dc.date.accessioned | 2024-11-13T12:27:06Z | - | 
| dc.date.available | 2024-11-13T12:27:06Z | - | 
| dc.date.issued | 2024 | - | 
| dc.identifier.citation | Дун Цзінлі Інноваційні технології розвитку музичних здібностей школярів на уроках музичного мистецтва / Цзінлі Дун, Кьон Н. // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези Х Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 18-19 жовтня 2024 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. - С. 74-75. | uk | 
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20806 | - | 
| dc.description.abstract | Стан розвитку сучасного суспільства постійно й закономірно підвищує вимоги до якості педагогічної діяльності, зокрема й за рахунок використання новітніх технологій. Музично-освітня галузь не є винятком, тому науковці активно досліджують питання, пов’язані з формуванням у майбутніх учителів не лише традиційних й широко відомих методик навчання, а й із їхньою здатністю розробляти та застосовувати інноваційні технології для підвищення ефективності викладання. | uk | 
| dc.language.iso | other | uk | 
| dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk | 
| dc.subject | інформаційні технології | uk | 
| dc.subject | музично-освітня галузь | uk | 
| dc.subject | педагогічна діяльность | uk | 
| dc.title | Інноваційні технології розвитку музичних здібностей школярів на уроках музичного мистецтва | uk | 
| dc.type | Article | uk | 
| Appears in Collections: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1. | |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.