Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20801
Title: | Хореографічний образ як художньо-ментальний ресурс композиційно-постановочної творчості |
Authors: | Кайзянь, Лі |
Keywords: | балетмейстера-постановника хореографічний образ хореографія |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», |
Citation: | Лі Кайцзянь Хореографічний образ як художньо-ментальний ресурс композиційно-постановочної творчості /Кайцянь Лі //Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези Х Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 18-19 жовтня 2024 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. С.64-65 |
Abstract: | Хореографічний образ – основа творчості балетмейстера-постановника. Творча ідея балетмейстера може виникати завдяки різним чинникам. Специфічна художня ментальність хореографії ґрунтується на особливому типі хореографічного мислення, що поєднує різні модуси уявлень: музичних, платично-інтонаційних, зорових, кінестетичних, життєво-реалістичних. Це й відрізняє такий тип художнього мислення від мислення музиканта, актора, митця. Феномен художньої ментальності з погляду О. Ребрової (2023) – таке явище, що охоплює «…просторові та часові координати розвитку мистецтва, що певним чином позначається на особливому досвіді його осягнення, спілкування та створення» (Реброва, 2023, с.285). |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20801 |
Appears in Collections: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1. |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.