Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20801
Title: Хореографічний образ як художньо-ментальний ресурс композиційно-постановочної творчості
Authors: Кайзянь, Лі
Keywords: балетмейстера-постановника
хореографічний образ
хореографія
Issue Date: 2024
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,
Citation: Лі Кайцзянь Хореографічний образ як художньо-ментальний ресурс композиційно-постановочної творчості /Кайцянь Лі //Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези Х Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 18-19 жовтня 2024 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. С.64-65
Abstract: Хореографічний образ – основа творчості балетмейстера-постановника. Творча ідея балетмейстера може виникати завдяки різним чинникам. Специфічна художня ментальність хореографії ґрунтується на особливому типі хореографічного мислення, що поєднує різні модуси уявлень: музичних, платично-інтонаційних, зорових, кінестетичних, життєво-реалістичних. Це й відрізняє такий тип художнього мислення від мислення музиканта, актора, митця. Феномен художньої ментальності з погляду О. Ребрової (2023) – таке явище, що охоплює «…просторові та часові координати розвитку мистецтва, що певним чином позначається на особливому досвіді його осягнення, спілкування та створення» (Реброва, 2023, с.285).
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20801
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
22.pdf3.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.