Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20799Full metadata record
| DC Field | Value | Language | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Веньмей, Янь | - | 
| dc.contributor.author | Горожанкіна, Оксана Юріївна | - | 
| dc.contributor.author | Gorozhankina, Oksana Yuriivna | - | 
| dc.date.accessioned | 2024-11-13T11:28:47Z | - | 
| dc.date.available | 2024-11-13T11:28:47Z | - | 
| dc.date.issued | 2024 | - | 
| dc.identifier.citation | Янь Веньмей Особливості виконавської інтерпретації творів композиторів-романтиків у творчості китайської піаністки Ван Юйцзя /Веньмей Янь ,Горожанкіна О.//Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези Х Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 18-19 жовтня 2024 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. С.59-60 | uk | 
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20799 | - | 
| dc.description.abstract | У статті аналізується виконавський стиль видатної китайської піаністки Ван Юйцзя на прикладі деяких творів композиторів-романтиків. Зокрема наголошується, що її виконавська інтерпретація творів Ф. Шопена, Р. Шумана та Й. Брамса звучить цілком оригінально, з авторською індивідуальністю та поєднує в собі характерні риси «азіатського стилю» виконавства з елементами європейського піанізму. | uk | 
| dc.language.iso | other | uk | 
| dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», | uk | 
| dc.subject | виконавська інтерпретація | uk | 
| dc.subject | китайська піаністка-віртуоз | uk | 
| dc.subject | композитори романтики | uk | 
| dc.title | Особливості виконавської інтерпретації творів композиторів-романтиків у творчості китайської піаністки Ван Юйцзя | uk | 
| dc.type | Article | uk | 
| Appears in Collections: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1. | |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.