Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20785
Title: | Формування компетентності безпечної життєдіяльності майбутніх фахівців технологічної освіти |
Authors: | Савчук, Олена Петрівна Savchuk, Olena Petrivna |
Keywords: | вищий навчальний заклад здоров’я та безпека безпечно-гігієнічна компетентність цивільний захист high school health and safety safety and health competence civil protection |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Klaipėda University |
Citation: | Савчук О. Формування компетентності безпечної життєдіяльності майбутніх фахівців технологічної освіти. // Eurointegration in art, science and education: experience, development perspectives: матеріали Міжнародної конференції. Klaipėda University, Lithuania, 08.03.2024. Pp. 278-281 |
Abstract: | Основна ідея дослідження полягає в тому, що майбутнім фахівцям технологічної освіти необхідно усвідомлювати потенційні небезпеки від надзвичайних ситуацій, передбачати та розпізнавати небезпеки. Присвячена дослідженню особливостей формування педагогічної готовності майбутніх учителів технологій до організації безпечної життєдіяльності студентів та соціальної безпеки та визначенню ефективних шляхів підготовки майбутніх учителів у цій галузі. Педагог має вміти уникати або принаймні мінімізувати їх негативний вплив на учасників освітнього процесу завдяки професійній безпечній поведінці. Формування компетентності безпечної життєдіяльності учнів у трудовому навчанні та технологіях визначається активним педагогічним процесом, спрямованим на поступову побудову системи свідомих дій і дій учнів щодо самозбереження в усіх сферах життєдіяльності. The main idea of the study is that the future technology education specialists need to be aware of potential dangers from emergency situations, to predict and recognize the dangers. Devoted to the research of the features of forming of pedagogical readiness of future teachers of technology to organization of safe vital functions of student and social safety and it determines effective ways of training of the future teachers in this field. The teacher must be able to avoid or at least minimize their negative impact on the educational process participants due to professional safe behavior. Formation of the competence of safe life students in labor education and technologies is defined active pedagogical process, aimed at gradual construction of a system conscious actions and actions students to self-preservation in all spheres of life. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20785 |
Appears in Collections: | Євроінтеграція в мистецтві, науці та освіті: досвід, перспективи розвитку |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.