Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20768
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУсов, Валентин Валентинович-
dc.contributor.authorUsov, Valentyn Valentynovych-
dc.contributor.authorКричківський, С. Й.-
dc.date.accessioned2024-11-11T12:30:41Z-
dc.date.available2024-11-11T12:30:41Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationУсов В. В. Формування дослідницької компетентності майбутніх викладачів трудового навчання та технологій на прикладі вивчення втоми металів / В. В. Усов, С. Й. Кричківський // Теорія та практика управління педагогічним процесом : матеріали VІ міжнародної науково-методичної конференції, присвяченої вшануванню пам’яті Полторака Валентина Семеновича, м. Одеса, 26-28 травня 2021 року / відп. за вип. А. В. Полторак – Одеса: Астропринт, 2021, С. 72-74uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20768-
dc.description.abstractПідготовка бакалаврів та магістрів за напрямом «014 Середня освіта. Трудове навчання та технології» здійснюється у відповідності до освітньо-професійної програми (ОПП). Згідно ОПП, до переліку обов’язкових дисциплін входять, зокрема, «Виробництво та обробка конструкційних матеріалів» (ОС «бакалавр»), «Матеріалознавство та технології» (ОС «магістр»), які є важливими складовими у формуванні фахових компетентностей майбутніх учителів трудового навчання та технологій.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherАстропринтuk
dc.subjectвтома металівuk
dc.subjectтрудове навчанняuk
dc.subjectдослідненьська компетентністьuk
dc.titleФормування дослідницької компетентності майбутніх викладачів трудового навчання та технологій на прикладі вивчення втоми металівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Теорія та практика управління педагогічним процесом (2021)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdf740.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.