Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20762
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетухова, Ірина Олексіївна-
dc.date.accessioned2024-11-11T11:35:25Z-
dc.date.available2024-11-11T11:35:25Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПетухова І. О. До питання відповідності змісту освіти вимогам управління розвитком особистості / І. О. Петухова // Теорія та практика управління педагогічним процесом : матеріали VІ міжнародної науково-методичної конференції, присвяченої вшануванню пам’яті Полторака Валентина Семеновича, м. Одеса, 26-28 травня 2021 року / відп. за вип. А. В. Полторак – Одеса: Астропринт, 2021, С. 23-34uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20762-
dc.description.abstractЕфективність педагогічної діяльності визначається значною мірою методом викладання, як способом, «інструментом» здійснення цієї діяльності. Методи складаються під впливом різноманітних об’єктивних та суб’єктивних обставин, які визначаються соціальним замовленням.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherАстропринтuk
dc.subjectрозвиток особистостіuk
dc.subjectпедагогічна діяльністьuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.titleДо питання відповідності змісту освіти вимогам управління розвитком особистостіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Теорія та практика управління педагогічним процесом : матеріали VІ міжнародної науково-методичної конференції, присвяченої вшануванню пам’яті Полторака Валентина Семеновича (2021)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdf848.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.