Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20697
Title: Технології змішаного навчання при підготовці фахівців з громадською здоров'я:поєднання онлайн і традиційних методів
Authors: Носко, М. О.
Дейкун, М. П.
Мехед, О. Б.
Keywords: освітнє середовище
громадське здоров’я
цифрові компетенції
технології змішаного навчання
Issue Date: 2024
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Носко М. О. Технології змішаного навчання при підготовці фахівців з громадською здоров'я:поєднання онлайн і традиційних методів / М. О. Носко // Адаптаційні можливості дітей та молоді: збірник наукових праць ХV Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 105-річчю з дня заснування кафедри фізичної реабілітації, біології і охорони здоров’я та 60-річчю створення лабораторії функціональної діагностики імені професора Т. М. Цонєвої Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» (Одеса, 19–20 вересня 2024 року, Ч. 2) / голов. ред. А. І. Босенко. Одеса: Університет Ушинського, 2024. С.234-240.
Abstract: Метою статті є дослідження та аналіз ефективності впровадження змішаного навчання в освітній процес підготовки фахівців з громадського здоров'я. Висвітлюються ключові компоненти інтеграції традиційних та онлайн методів навчання, необхідність розвитку цифрових компетенцій у викладачів і студентів, а також вплив технологій на якість та доступність освіти в галузі громадського здоров'я. Запропоновано огляд сучасних технологій та методик змішаного навчання, визначено ключові фактори успішного їх впровадження для забезпечення якісної підготовки майбутніх фахівців громадського здоров'я.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20697
Appears in Collections:Адаптаційні можливості дітей та молоді (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
33.pdf3.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.