Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20688
Назва: | Ігрові та корекційні аспекти уроків ЛФК та ритміки для дітей з інтелектуальними порушеннями |
Автори: | Балим, О. А. |
Ключові слова: | діти з порушенням інтелекту фізичний розвиток корекція рухова діяльність |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Балим О. А. Ігрові та корекційні аспекти уроків ЛФК та ритміки для дітей з інтелектуальними порушеннями / О. А. Балим // Адаптаційні можливості дітей та молоді: збірник наукових праць ХV Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 105-річчю з дня заснування кафедри фізичної реабілітації, біології і охорони здоров’я та 60-річчю створення лабораторії функціональної діагностики імені професора Т. М. Цонєвої Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» (Одеса, 19–20 вересня 2024 року, Ч. 2) / голов. ред. А. І. Босенко. Одеса: Університет Ушинського, 2024. С.48-54. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття розкриває сутність цілеспрямованої корекційної роботи в закладі де проводиться протягом усього навчально-виховного процесу заняття ЛФК та ритміки. Викладання ЛФК і ритміки зумовлено необхідністю здійснення корекції недоліків фізичного й психічного розвитку дітей засобами фізичних вправ і музично-ритмічної діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20688 |
Розташовується у зібраннях: | Адаптаційні можливості дітей та молоді (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
6.pdf | 3.6 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.