Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20677
Title: | Українська відео-звукова поезія в додатку Тік-Ток: міжмистецький контекст |
Authors: | Горіна, Жанна Дмитрівна Horina, Zhanna Dmytriivna Ярошевич, М. В. |
Keywords: | ТікТок TikTok міжмистецький контекст відео-звукова поезія |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Горіна Ж. Д. Українська відео-звукова поезія в додатку Тік-Ток: міжмистецький контекст / Ж. Д. Горіна, М. В. Ярошевич // V Міжнародна наукова конференція «Аналіз та інтерпретація художнього тексту: проблеми, стратегії, розвідки» (Київ, 16-17 травня 2024 р.). Тези доповідей / Відповід. ред. Т. А. Пахарєва, ред. та підгот. до друку Т. А. Пахарєва, О. М. Костюк. К.: УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – С. 19-23 |
Abstract: | Міжмистецька взаємодія на зламі століть – характерна особливість світової практики авангарду першої чверті XX століття, коли поети, художники і музиканти прагнули створити твори більш видовищні, виразніші, відшукати нові способи, прийоми, мистецькі стилі відображення дійсності. Однак візуальне начало, як найбільш яскраво виражене в поетичних експериментах 20-х років, продовжило втілення в зовнішньому, графічному, а також на внутрішньому, змістовому, рівні поезії 50-60-х років, згодом істотно видозмінившись завдяки ускладненню поетичних технік мультимедійної візуалізації наприкінці минулого початку XXI століття, дозволяючи поетам-новаторам таким чином досягати кількох цілей: посилювати художню виразність тексту, акцентувати на важливих деталях або надавати поезії сюжетного, документального, навіть концептуального характеру, забезпечувати інтерактивний зв'язок і т.ін. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20677 |
Appears in Collections: | Кафедра української філології і методики навчання фахових дисциплін |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Horina, Yarosevich.pdf | 1.62 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.