Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20677
Title: Українська відео-звукова поезія в додатку Тік-Ток: міжмистецький контекст
Authors: Горіна, Жанна Дмитрівна
Horina, Zhanna Dmytriivna
Ярошевич, М. В.
Keywords: ТікТок
TikTok
міжмистецький контекст
відео-звукова поезія
Issue Date: 2024
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Горіна Ж. Д. Українська відео-звукова поезія в додатку Тік-Ток: міжмистецький контекст / Ж. Д. Горіна, М. В. Ярошевич // V Міжнародна наукова конференція «Аналіз та інтерпретація художнього тексту: проблеми, стратегії, розвідки» (Київ, 16-17 травня 2024 р.). Тези доповідей / Відповід. ред. Т. А. Пахарєва, ред. та підгот. до друку Т. А. Пахарєва, О. М. Костюк. К.: УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – С. 19-23
Abstract: Міжмистецька взаємодія на зламі століть – характерна особливість світової практики авангарду першої чверті XX століття, коли поети, художники і музиканти прагнули створити твори більш видовищні, виразніші, відшукати нові способи, прийоми, мистецькі стилі відображення дійсності. Однак візуальне начало, як найбільш яскраво виражене в поетичних експериментах 20-х років, продовжило втілення в зовнішньому, графічному, а також на внутрішньому, змістовому, рівні поезії 50-60-х років, згодом істотно видозмінившись завдяки ускладненню поетичних технік мультимедійної візуалізації наприкінці минулого початку XXI століття, дозволяючи поетам-новаторам таким чином досягати кількох цілей: посилювати художню виразність тексту, акцентувати на важливих деталях або надавати поезії сюжетного, документального, навіть концептуального характеру, забезпечувати інтерактивний зв'язок і т.ін.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20677
Appears in Collections:Кафедра української філології і методики навчання фахових дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Horina, Yarosevich.pdf1.62 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.