Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20660
Назва: Стан розвитку рухового потенціалу дітей у дошкільний період
Автори: Галаманжук, Л. Л.
Демчик, К. І.
Ключові слова: дошкільний період
діти
адекватні методи діагностики
руховий потенціал
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,
Бібліографічний опис: Галаманжук Л.Л.Стан розвитку рухового потенціалу дітей у дошкільний період /Л.Л.Галаманжук ,К.І.Демчик//Адаптаційні можливості дітей та молоді: збірник наукових праць ХV Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 105-річчю з дня заснування кафедри фізичної реабілітації, біології і охорони здоров’я та 60-річчю створення лабораторії функціональної діагностики імені професора Т. М. Цонєвої Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» (Одеса, 19–20 вересня 2024 року, Ч. 2) / голов. ред. А. І. Босенко. Одеса: Університет Ушинського, 2024.С.93-101
Короткий огляд (реферат): Вивчали стан розвитку рухового потенціалу дітей для формування адекватних програм його корекції фізичними вправами у дошкільний період. Поставлені завдання вирішували за допомогою загальнонаукових, педагогічних та методів математичної статистики. Одержані результати засвідчили існування вікових та статево зумовлених особливостей у розвитку рухового потенціалу дітей. Виявлені особливості необхідно враховувати при формуванні програм фізичної активності дітей у закладах дошкільної освіти, спрямованих на підвищення їхнього рухового потенціалу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20660
Розташовується у зібраннях:Адаптаційні можливості дітей та молоді (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf3.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.