Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20649
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Abramyan, N. D. | - |
dc.contributor.author | Popova, R. K. | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-30T07:28:21Z | - |
dc.date.available | 2024-10-30T07:28:21Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Abramyan N. D.Psychological support of students` resilience development/N.D.Abramyan,R.K.Popova//Адаптаційні можливості дітей та молоді: збірник наукових праць ХV Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 105-річчю з дня заснування кафедри фізичної реабілітації, біології і охорони здоров’я та 60-річчю створення лабораторії функціональної діагностики імені професора Т. М. Цонєвої Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» (Одеса, 19–20 вересня 2024 року, Ч. 2) / голов. ред. А. І. Босенко. Одеса: Університет Ушинського, 2024.13-19 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20649 | - |
dc.description.abstract | The article highlights the role of psychological support in developing resilience among students, particularly through the application of various technologies. The study reveals that integrating these technologies creates an effective environment for fostering resilience, enhancing students' ability to adapt and withstand stress. The results underscore the importance of a comprehensive approach in psychological support to achieve optimal outcomes in assisting students. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», | uk |
dc.subject | psychological support | uk |
dc.subject | stress resistance | uk |
dc.subject | comprehensive approach | uk |
dc.subject | game-based technologies | uk |
dc.title | Рівень мотивації сучасних учнів старшої школи до занять з фізичного виховання | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Адаптаційні можливості дітей та молоді (2024) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.