Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20649
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAbramyan, N. D.-
dc.contributor.authorPopova, R. K.-
dc.date.accessioned2024-10-30T07:28:21Z-
dc.date.available2024-10-30T07:28:21Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationAbramyan N. D.Psychological support of students` resilience development/N.D.Abramyan,R.K.Popova//Адаптаційні можливості дітей та молоді: збірник наукових праць ХV Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 105-річчю з дня заснування кафедри фізичної реабілітації, біології і охорони здоров’я та 60-річчю створення лабораторії функціональної діагностики імені професора Т. М. Цонєвої Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» (Одеса, 19–20 вересня 2024 року, Ч. 2) / голов. ред. А. І. Босенко. Одеса: Університет Ушинського, 2024.13-19uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20649-
dc.description.abstractThe article highlights the role of psychological support in developing resilience among students, particularly through the application of various technologies. The study reveals that integrating these technologies creates an effective environment for fostering resilience, enhancing students' ability to adapt and withstand stress. The results underscore the importance of a comprehensive approach in psychological support to achieve optimal outcomes in assisting students.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,uk
dc.subjectpsychological supportuk
dc.subjectstress resistanceuk
dc.subjectcomprehensive approachuk
dc.subjectgame-based technologiesuk
dc.titleРівень мотивації сучасних учнів старшої школи до занять з фізичного вихованняuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Адаптаційні можливості дітей та молоді (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2.pdf3.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.