Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20615
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧекан, О.-
dc.date.accessioned2024-10-25T09:24:54Z-
dc.date.available2024-10-25T09:24:54Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЧекан О. Іновації в інклюзивній освіті: роль інформаційно-комунікаційних технологій у розвитку дітей з аутистичними розладами/ О. Чекан // Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наукових праць за матеріалами І Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Одеса, 25 жовтня 2024 р. / за ред. Л. Березовської. Івано-Франківськ : НАІР, 2024. С. 135-139uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20615-
dc.description.abstractНа сьогодні суттєвий відсоток з-поміж дітей із особливими особливими освітніми потребами становлять діти з аутизмом. Згідно зі світовими дослідженнями, принаймні 1% населення стикається з аутизмом. У останні роки відповідний показник зріс, що значною мірою пов'язано з підвищенням обізнаності щодо означеного діагнозу. За даними Центрів контролю та профілактики захворювань, у США у 2014 році аутизм діагностувався у одного з 68 дітей, що становить приблизно 1,5% дитячого населення. Огляд поширеності аутизму на міжнародному рівні був здійснений ресурсом Autism Reading Room.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectінклюзивна освітаuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk
dc.subjectаутистичні розладиuk
dc.titleІновації в інклюзивній освіті: роль інформаційно-комунікаційних технологій у розвитку дітей з аутистичними розладамиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
27.pdf2.66 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.