Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20615
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чекан, О. | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-25T09:24:54Z | - |
dc.date.available | 2024-10-25T09:24:54Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Чекан О. Іновації в інклюзивній освіті: роль інформаційно-комунікаційних технологій у розвитку дітей з аутистичними розладами/ О. Чекан // Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наукових праць за матеріалами І Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Одеса, 25 жовтня 2024 р. / за ред. Л. Березовської. Івано-Франківськ : НАІР, 2024. С. 135-139 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20615 | - |
dc.description.abstract | На сьогодні суттєвий відсоток з-поміж дітей із особливими особливими освітніми потребами становлять діти з аутизмом. Згідно зі світовими дослідженнями, принаймні 1% населення стикається з аутизмом. У останні роки відповідний показник зріс, що значною мірою пов'язано з підвищенням обізнаності щодо означеного діагнозу. За даними Центрів контролю та профілактики захворювань, у США у 2014 році аутизм діагностувався у одного з 68 дітей, що становить приблизно 1,5% дитячого населення. Огляд поширеності аутизму на міжнародному рівні був здійснений ресурсом Autism Reading Room. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології | uk |
dc.subject | аутистичні розлади | uk |
dc.title | Іновації в інклюзивній освіті: роль інформаційно-комунікаційних технологій у розвитку дітей з аутистичними розладами | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти (2024) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.