Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20611
Назва: Значення розвивального середовища у формуванні дослідницьких умінь дітей дошкільного віку
Автори: Панченко, О.
Ключові слова: дошкільний вік
дослідницькі уміня
розвивальне середовище
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Панченко О. Значення розвивального середовища у формуванні дослідницьких умінь дітей дошкільного віку/ О. Панченко // Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наукових праць за матеріалами І Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Одеса, 25 жовтня 2024 р. / за ред. Л. Березовської. Івано-Франківськ : НАІР, 2024. С. 117-120
Короткий огляд (реферат): Значення розвивального середовища у формуванні дослідницьких умінь дітей дошкільного віку є важливим аспектом сучасної педагогічної науки, що пов’язано з необхідністю підготовки дитини до умов швидкозмінного інформаційного суспільства. Виховання дослідницької активності та пізнавальної самостійності у дітей дошкільного віку є основою під час організації освітнього процесу, оскільки саме в цьому віці відбувається становлення когнітивних пізнавальних процесів (відчуття, сприйняття, пам'яті, уваги, уяви, мислення), формування навичок критичного мислення та здатності до творчого вирішення проблем. Беззаперечно, дослідницька діяльність забезпечує дитині можливість активно взаємодіяти з навколишнім середовищем, здійснювати пошук нових знань та розуміння їх практичного застосування. Формування дослідницьких умінь залежить від розвивального середовища, яке має бути структурованим відповідно до індивідуальних потреб дітей та забезпечувати пізнавальні потреби для їхнього розвитку. Таким чином, проблема створення ефективного розвивального середовища для формування дослідницьких умінь є актуальною з огляду на зростаючу потребу в розвитку дітей дошкільного віку, здатних до самостійного навчання та критичного мислення, що визначає інноваційний потенціал суспільства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20611
Розташовується у зібраннях:Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23.pdf2.66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.