Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20585
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваленко, А. С.-
dc.date.accessioned2024-10-24T11:44:24Z-
dc.date.available2024-10-24T11:44:24Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКоваленко А. С. Гітарний майстер-клас як ефективна форма актуалізації знань у процесі підготовки музикантів-інструменталістів / А. С. Коваленко // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 121-125.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20585-
dc.description.abstractУ публікації досліджено проблему гітарного майстер-класу як ефективної форми актуалізації знань у процесі підготовки музикантів-інструменталістів. З’ясовано, що гітарний майстер-клас надає можливість здобувачам безпосередньо спілкуватися з досвідченими виконавцями, отримувати цінні поради та зворотний зв’язок, що стимулює їх до активної роботи над власною виконавською технікою й інтерпретацією музичних творів. Визначено, що майстер-клас як ефективна форма комунікації, обміну досвідом, обговорення сучасних методик виконавства та педагогіки помітно актуалізувався в галузі вітчизняного гітарного мистецтва впродовж останніх двох десятиліть. Виявлено, що процес набуття музичної майстерності потребує системної, щоденної праці, аналізу численних нотних, наукових, відеоробіт як у виконавстві, так і в педагогічній діяльності. Проведення майстер-класу вимагає від майстра підготовки й імпровізаційності, тактовності й артистизму для донесення своїх ідей. Доведено, що потреба у швидкому розвитку виконавської майстерності спонукала науковців до розвитку нової галузі мистецтвознавства, яка була б при-свячена практичним питанням музичного мистецтва. Особливістю виконавського музикознавства є те, що авторами наукових робіт стали переважно самі виконавці, які характеризуються практичною компетентністю як у постановці тематичної проблематики, так і в її науковій реалізації, відзначаючись професійною авторитетністю своїх наукових і методологічних міркувань. Простежено, що вдосконалення інтерпретації твору допоможе краще зрозуміти та відчути форму музичного твору, його основну ідею, розшифрувати програмність композитора. У режимі захоплюючої гри можна запропонувати разом зі здобувачем запрограмувати цікаві сюжетні пово-роти: покращити фразування й інтонування, відбудувати контрасти динаміки гучності, збалансувати агогічний рух, продумати артистичні жести тощо. The publication examines the problem of the guitar master class as an effective form of updating knowledge in the process of training instrumental musicians. It was found that the guitar master class provides the opportunity for applicants to communicate directly with experienced performers, receive valuable advice and feedback, which stimulates them to actively work on their own performance technique and interpretation of musical works. It was determined that the master class as an effective form of communication, exchange of experience, discussion of modern methods of performance and pedagogy has been significantly updated in the field of domestic guitar art during the last two decades. It was found that the process of acquiring musical skill requires systematic, daily work, analysis of numerous sheet music, scientific, video works both in performance and in pedagogical activities. Conducting a master class requires preparation and improvisation with circumstances and tasks, tact and artistry to convey his ideas. It has been proven that the need for rapid development of performing skills prompted scientists to develop a new branch of art history, which would be devoted to practical issues of musical art. The peculiarity of performing musicology is that the authors of scientific works are mainly the performers themselves, who are characterized by practical competence both in setting the thematic issues and in their scientific implementation, being distinguished by the professional authority of their scientific and methodological considerations. It was observed that improving the interpretation of the work will help to better understand and feel the form of the musical work, its main idea, decipher the composer’s programming. In the exciting game mode, you can offer to program interesting plot twists together with the acquirer: improve phrasing and intonation, rebuild contrasts in volume dynamics, balance agogic movement, think through artistic gestures, etc.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectгітараuk
dc.subjectгітарне мистецтвоuk
dc.subjectмузичне мистецтвоuk
dc.subjectвиконавська майстерність музикантаuk
dc.subjectгітарний майстер-класuk
dc.subjectігровий апарат гітаристаuk
dc.subjectактуалізація знаньuk
dc.subjectguitaruk
dc.subjectguitar artuk
dc.subjectmusical artuk
dc.subjectmusician’s performance skillsuk
dc.subjectguitarist’s game apparatusuk
dc.subjectknowledge updatuk
dc.subjectguitar master classuk
dc.titleГітарний майстер-клас як ефективна форма актуалізації знань у процесі підготовки музикантів-інструменталістівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:№2 (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kovalenko.pdf262.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.