Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20581
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ясинська, Тетяна Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Jasynska, Tetiana | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-24T10:43:29Z | - |
dc.date.available | 2024-10-24T10:43:29Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Ясинська т. О. Підготовка майбутніх перекладачів англійської мови інтерактивними методами навчання : дис.... док. філос. наук : 011 Освітні, педагогічні науки / Ясинська Тетяна Олекснадрівна; наук. кер. О. В. Попова. - Одеса : Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського». - Одеса, 2024. - 269 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20581 | - |
dc.description.abstract | У дисертаційному дослідженні репрезентовано комплексне вирішення наукової проблеми та перевірено педагогічні умови підготовки майбутніх перекладачів англійської мови інтерактивними методами навчання. На підставі наукового опрацювання розглянуто питання підготовки майбутніх перекладачів англійської мови інтерактивними методами навчання в контексті науково-методичних аспектів; її структуру, складові та фактори, що впливають на її формування. Проведено аналіз чинних нормативних документів, освітньо-професійних програм, стандарту вищої освіти України та міжнародних стандартів у сфері перекладацьких послуг та встановлено, що глобалізаційні зміни на соціально-культурній арені не можуть не відображатися на вимогах до фахівців-лінгвістів, що, безпосередньо, призводить до необхідності змін у їх підготовці. In the dissertation research, a comprehensive solution to the scientific problem is presented, and the pedagogical conditions for training future English language translators for professional activity using interactive teaching methods have been tested. Based on scientific study, the issues of preparing future English language translators through interactive teaching methods are considered in the context of scientific and methodological aspects; its structure, components, and factors, influencing its formation, are explored. An analysis of existing regulatory documents, educational and professional programs, standards of higher education in Ukraine, and international standards in the field of translation services has been performed. It has been determined that globalization changes in the socio-cultural arena inevitably affect the requirements for linguistic specialists, which, in turn, leads to the necessity for changes in their training | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | інтерактивне навчання | uk |
dc.subject | інтерактивні технології | uk |
dc.subject | інтерактивні методи | uk |
dc.subject | проблемні інтерактивні завдання | uk |
dc.subject | професійна підготовка перекладачів | uk |
dc.subject | перекладацькі послуги | uk |
dc.subject | вимоги до перекладача | uk |
dc.subject | фахова компетентність перекладача | uk |
dc.subject | граматична компетентність | uk |
dc.subject | міжкультурна компетентність освіти | uk |
dc.subject | іншомовна комунікативна компетентність | uk |
dc.subject | компетенції | uk |
dc.subject | мовленнєва діяльність | uk |
dc.subject | віртуальне освітнє середовище | uk |
dc.subject | професійномовленнєва підготовка | uk |
dc.subject | мовна підготовка фахівців | uk |
dc.subject | перекладацька компетентність | uk |
dc.subject | інтеракція | uk |
dc.subject | вища освіта | uk |
dc.subject | рівні мовної освіти | uk |
dc.subject | відповідність навчальних планів та програм | uk |
dc.subject | стандарти мовної освіти | uk |
dc.subject | міжкультурна комунікація | uk |
dc.subject | навчальні інструменти | uk |
dc.subject | мовленнєва діяльність | uk |
dc.subject | критерії оцінювання | uk |
dc.subject | письмове мовлення | uk |
dc.subject | усне мовлення | uk |
dc.subject | здобувачі вищої освіти мовних спеціальностей | uk |
dc.subject | англо-український переклад | uk |
dc.subject | interactive learning | uk |
dc.subject | interactive technologies | uk |
dc.subject | interactive methods | uk |
dc.subject | problem-oriented interactive tasks | uk |
dc.subject | professional training of translators | uk |
dc.subject | translation services | uk |
dc.subject | requirements for a translator | uk |
dc.subject | professional competence of a translator | uk |
dc.subject | grammatical competence | uk |
dc.subject | intercultural competence | uk |
dc.subject | foreign language communicative competence | uk |
dc.subject | competencies | uk |
dc.subject | linguistic activity | uk |
dc.subject | virtual educational environment | uk |
dc.subject | professional and linguistic training | uk |
dc.subject | language training of specialists | uk |
dc.subject | translation competence | uk |
dc.subject | interaction | uk |
dc.subject | higher education | uk |
dc.subject | curricula and syllabi correlation | uk |
dc.subject | language education standards | uk |
dc.subject | Common Reference Levels | uk |
dc.subject | assessment criteria | - |
dc.subject | teaching tools | - |
dc.subject | written language | - |
dc.subject | speaking activity | - |
dc.subject | intercultural communication | - |
dc.subject | English-Ukrainian translation | - |
dc.subject | англійсько-український переклад | - |
dc.title | Підготовка майбутніх перекладачів англійської мови інтерактивними методами навчання | uk |
dc.type | Book | uk |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Jasynska Tetiana.pdf | 3.31 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.