Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20581
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯсинська, Тетяна Олександрівна-
dc.contributor.authorJasynska, Tetiana-
dc.date.accessioned2024-10-24T10:43:29Z-
dc.date.available2024-10-24T10:43:29Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЯсинська т. О. Підготовка майбутніх перекладачів англійської мови інтерактивними методами навчання : дис.... док. філос. наук : 011 Освітні, педагогічні науки / Ясинська Тетяна Олекснадрівна; наук. кер. О. В. Попова. - Одеса : Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського». - Одеса, 2024. - 269 с.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20581-
dc.description.abstractУ дисертаційному дослідженні репрезентовано комплексне вирішення наукової проблеми та перевірено педагогічні умови підготовки майбутніх перекладачів англійської мови інтерактивними методами навчання. На підставі наукового опрацювання розглянуто питання підготовки майбутніх перекладачів англійської мови інтерактивними методами навчання в контексті науково-методичних аспектів; її структуру, складові та фактори, що впливають на її формування. Проведено аналіз чинних нормативних документів, освітньо-професійних програм, стандарту вищої освіти України та міжнародних стандартів у сфері перекладацьких послуг та встановлено, що глобалізаційні зміни на соціально-культурній арені не можуть не відображатися на вимогах до фахівців-лінгвістів, що, безпосередньо, призводить до необхідності змін у їх підготовці. In the dissertation research, a comprehensive solution to the scientific problem is presented, and the pedagogical conditions for training future English language translators for professional activity using interactive teaching methods have been tested. Based on scientific study, the issues of preparing future English language translators through interactive teaching methods are considered in the context of scientific and methodological aspects; its structure, components, and factors, influencing its formation, are explored. An analysis of existing regulatory documents, educational and professional programs, standards of higher education in Ukraine, and international standards in the field of translation services has been performed. It has been determined that globalization changes in the socio-cultural arena inevitably affect the requirements for linguistic specialists, which, in turn, leads to the necessity for changes in their traininguk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectінтерактивне навчанняuk
dc.subjectінтерактивні технологіїuk
dc.subjectінтерактивні методиuk
dc.subjectпроблемні інтерактивні завданняuk
dc.subjectпрофесійна підготовка перекладачівuk
dc.subjectперекладацькі послугиuk
dc.subjectвимоги до перекладачаuk
dc.subjectфахова компетентність перекладачаuk
dc.subjectграматична компетентністьuk
dc.subjectміжкультурна компетентність освітиuk
dc.subjectіншомовна комунікативна компетентністьuk
dc.subjectкомпетенціїuk
dc.subjectмовленнєва діяльністьuk
dc.subjectвіртуальне освітнє середовищеuk
dc.subjectпрофесійномовленнєва підготовкаuk
dc.subjectмовна підготовка фахівцівuk
dc.subjectперекладацька компетентністьuk
dc.subjectінтеракціяuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectрівні мовної освітиuk
dc.subjectвідповідність навчальних планів та програмuk
dc.subjectстандарти мовної освітиuk
dc.subjectміжкультурна комунікаціяuk
dc.subjectнавчальні інструментиuk
dc.subjectмовленнєва діяльністьuk
dc.subjectкритерії оцінюванняuk
dc.subjectписьмове мовленняuk
dc.subjectусне мовленняuk
dc.subjectздобувачі вищої освіти мовних спеціальностейuk
dc.subjectангло-український перекладuk
dc.subjectinteractive learninguk
dc.subjectinteractive technologiesuk
dc.subjectinteractive methodsuk
dc.subjectproblem-oriented interactive tasksuk
dc.subjectprofessional training of translatorsuk
dc.subjecttranslation servicesuk
dc.subjectrequirements for a translatoruk
dc.subjectprofessional competence of a translatoruk
dc.subjectgrammatical competenceuk
dc.subjectintercultural competenceuk
dc.subjectforeign language communicative competenceuk
dc.subjectcompetenciesuk
dc.subjectlinguistic activityuk
dc.subjectvirtual educational environmentuk
dc.subjectprofessional and linguistic traininguk
dc.subjectlanguage training of specialistsuk
dc.subjecttranslation competenceuk
dc.subjectinteractionuk
dc.subjecthigher educationuk
dc.subjectcurricula and syllabi correlationuk
dc.subjectlanguage education standardsuk
dc.subjectCommon Reference Levelsuk
dc.subjectassessment criteria-
dc.subjectteaching tools-
dc.subjectwritten language-
dc.subjectspeaking activity-
dc.subjectintercultural communication-
dc.subjectEnglish-Ukrainian translation-
dc.subjectанглійсько-український переклад-
dc.titleПідготовка майбутніх перекладачів англійської мови інтерактивними методами навчанняuk
dc.typeBookuk
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Jasynska Tetiana.pdf3.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.