Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20578
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯкуба, Юлія Володимирівна-
dc.contributor.authorYakuba, Yulia Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2024-10-24T09:55:04Z-
dc.date.available2024-10-24T09:55:04Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЯкуба Ю. В. Організація художньо-творчої діяльності молодших школярів засобами національного пісенного та хореографічного фольклору як культурологічна проблема / Ю. В. Якуба // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2024. – №2. – С. . 97-102.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20578-
dc.description.abstractДжерела народної педагогіки України сконцентровані в організації національної худож-ньо-творчої діяльності, а саме: у традиціях, звичаях і обрядах, в інструментальній музиці та пісенному і хореографічному фольклорі, що надає можливість викорис-товувати ці ключі як засіб виховного впливу на учнів початкової школи. Збереження та пропаганда української інструментальної музики, народних пісень і танців, мовлення, формування в суспільстві взаємоповаги між народами – одна з головних про-блем оздоровлення людських відносин. Інструментальний, пісенний і хореографічний фольклор України, як складова частина національної музичної творчості, що відбиває різнобарв’я життя людей, є результатом як індивідуальної, так і масової музичної творчості. Організація художньо-творчої діяльності молодших школярів засобами національного пісенного та хореографічного фольклору – це складний і серйозний педагогічний процес, завдяки якому виховуються і розвиваються духовні цінності людини, як-от віра, любов, доброта, терплячість, милосердя тощо. Педагогічний досвід відомих композиторів, музикантів і хореографів дозволяє кон-статувати, що питання педагогічного забезпечення організації художньо-творчої діяльності молодших школярів потребують уваги вчителів, пов’язаної з упроваджен-ням на практиці відповідних видів, методів і технологій фольклорного культурологіч-ного впливу на учнів. he sources of a Ukrainian folk pedagogy are concentrated in the national artistic and creative activity, namely: in the traditions, customs and rites, in the instrumental music and also in the singing and choreographic folklore, provides an opportunity to use these keys as a means of educational influence on the students of primary school. Preservation and promotion of the Ukrainian instrumental music, folk songs and dances, speech, formation of mutual respect between people in the society is one of the main problems of improving human relations. The research focuses on a wide range of cultural issues related to the functioning, development and enrichment of ethnomusical, ethnosinging and ethnodancing values, its use as means of the artistic and creative activity of younger schoolchildren in the educational process of primary school. Instrumental, singing and choreographic folklore of Ukraine, as a component of national musical creativity that reflects the diversity of people’s lives, is a result of both the individual and mass musical creativity. The artistic and creative activity of younger schoolchildren by means of the national singing and choreographic folklore is a complex and at the same time a serious pedagogical process thanks to which the person’s spiritual values are nurtured and developed, such as faith, love, kindness, patience, mercy. The pedagogical experience of famous composers, musicians and choreographers allows us to state that the issues of pedagogical support of the artistic and creative activities of younger schoolchildren require the attention of teachers, related to the implementation of the appropriate forms, methods and technologies of folkloric cultural impact on students in practice.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», Центр соціально-політичних досліджень «Politicus»uk
dc.subjectорганізація художньо-творчої діяльності, культурологія, національ-ний пісенний та хореографічний фольклорuk
dc.subjectмолодші школяріuk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.subjectдитячий фольклорuk
dc.subjectartistic and creative activityuk
dc.subjectcultural studiesuk
dc.subjectnational singing and choreographic folkloreuk
dc.subjectchildren’s folkloreuk
dc.subjectyounger schoolchildrenuk
dc.subjecteducational processuk
dc.titleОрганізація художньо-творчої діяльності молодших школярів засобами національного пісенного та хореографічного фольклору як культурологічна проблемаuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:№2 (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yulia Volodymyrivna.pdf199.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.