Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20524
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ван Цзябінь | - |
dc.contributor.author | Wang Jiabin | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-23T07:29:57Z | - |
dc.date.available | 2024-10-23T07:29:57Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Ван Цзябінь Підготовка майбутніх бакалаврів музичного мистецтва до формування музично-естетичної культури школярів / Ван Цзябінь // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2024. – №2. – С. 15-21. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20524 | - |
dc.description.abstract | У статті наведено матеріали дослідження щодо підготовки здобувачів вищої мистецько-педагогічної освіти – майбутніх бакалаврів спеціальності 014 Середня освіта (Музичне мистецтво), до формування музично-естетичної культури учнів закладів загальної середньої освіти (ЗСО) Китаю та України. Представлено сутність явищ духовної культури, художньої культури та музично-естетичної культури в науковому дискурсі; уточнені поняття підготовки та підготовленості майбутніх бакалаврів даного профілю; визначена сутність явища підготовленості майбутніх бакалаврів музичного мистецтва до формування музично-естетичної культури школярів Китаю та України у складних соціокультурних умовах постінформаційного суспіль-ства та глобалізації; пропоновано рекомендації щодо досягнення означеної підготов-леності здобувачів, а саме стосовно: модернізації освітнього процесу на відповідних мистецько-педагогічних факультетах; опанування здобувачами продуктивних педа-гогічних технологій, поширених у світі, зокрема інноваційних мистецько-педагогіч-нихи технологій; укріплення навчально-матеріальної бази означених факультетів, зокрема, комп’ютерною технікою та сучасним програмним забезпеченням для більш ефективної аудиторної роботи та педагогічної практики здобувачів у закладах загальної середньої освіти; суттєвого покращення якості педагогічної практики здобувачів. he article provides research materials on the preparation of students of higher artistic and pedagogical education, future bachelors of the specialty 014 Secondary Education (Musical Art), for the formation of musical and aesthetic culture of students of general secondary education institutions (GSE) in China and Ukraine. The essence of the phenomena of spiritual, artistic, and musical-aesthetic culture in the scientific discourse is presented, the concepts of preparation and preparedness of future bachelors of this profile are updated, the essence of the phenomenon of the preparation of future bachelors of musical art for the formation of musical-aesthetic culture of students of the educational institutions of Ukraine and China in the complex socio-cultural conditions of the postinformation age is determined. society and globalization, some pedagogical conditions for achieving sufficient preparation are proposed, namely: modernization of the educational process at the relevant art and pedagogical faculties; sufficient mastering by the applicants of productive pedagogical technologies common in the world, in particular, innovative artistic and pedagogical technologies; a significant improvement of the pedagogical practice of the applicants and an increase in the terms of its duration; strengthening of the educational and material base of the specified faculties, in particular, with computer equipment and modern software for effective classroom work and pedagogical practice of applicants in educational institutions. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», Центр соціально-політичних досліджень «Politicus» | uk |
dc.subject | духовна культура | uk |
dc.subject | музично-естетична культура | uk |
dc.subject | майбутні бакалаври музичного мистецтва | uk |
dc.subject | підготовленість | uk |
dc.subject | загальна музична освіта | uk |
dc.subject | школярі | uk |
dc.subject | заклади ЗСО | uk |
dc.subject | постінформаційне суспільство | uk |
dc.subject | компетентності | uk |
dc.subject | інноваційні мистецько-педагогічні технології | uk |
dc.subject | spiritual culture | uk |
dc.subject | musical-aesthetic culture | uk |
dc.subject | future music bachelors | uk |
dc.subject | preparedness | uk |
dc.subject | general musical education | uk |
dc.subject | schoolchildren | uk |
dc.subject | post-information society institutions | uk |
dc.subject | innovative artistic and pedagogical technologies | uk |
dc.subject | competences | uk |
dc.subject | artistic picture of world | uk |
dc.title | Підготовка майбутніх бакалаврів музичного мистецтва до формування музично-естетичної культури школярів | uk |
dc.title.alternative | Preparation of future bachelors of musical art for the formation of musical and aesthetic culture of schoolchildrenWang | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | №2 (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Wang Jiabin.pdf | 207.27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.