Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20494
Назва: Реалізації диференційованого підходу у гуртковій роботі: основні поняття та методи
Автори: Рабаджи, К. С.
Rabadzhy, K.
Ключові слова: гурткова робота
диференційний підхід
диференціації навчально-виховної роботи
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Рабаджи К. С. Реалізації диференційованого підходу у гуртковій роботі: основні поняття та методи / К. С. Рабаджи // Історичний досвід і сучасність: матеріали XХХ наукової конференції здобувачів вищої освіти : cтатті. Вип. 47. /відп. ред. В. М. Букач. – Одеса: ПНПУ, 2024. – С. 39-49.
Короткий огляд (реферат): Основу питання щодо диференціації навчально-виховної роботи з урахуванням можливостей різних учнів заклав ще філософ Платон у ІІІ столітті до нашої ери. Його послідовниками вже у ХХ столітті були, зокрема, В. Л. Штерн (філософ і психолог) та Е. Клаперд (лікар, психолог, педагог) казав, що «школа має бути в міру можливостей дитини, відповідно до якого навчання повинно бути пристосованим до індивідуальних нахилів, потреб і можливостей учнів». Багато вчених, педагогів, психологів працювали над цією проблемою, але лише німецькому педагогу, на початку ХХ століття, Й.А. Зіккінгеру вдалося на практиці застосувати цю концепцію. На основі проведеного аналізу педагог особисто реформував освітню систему, виходячи з принципів єдиної школи та необхідності відповідності навчального навантаження та методів навчання індивідуальним можливостям учнів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20494
Розташовується у зібраннях:Випуск 47

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf233.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.