Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20494
Title: Реалізації диференційованого підходу у гуртковій роботі: основні поняття та методи
Authors: Рабаджи, К. С.
Rabadzhy, K.
Keywords: гурткова робота
диференційний підхід
диференціації навчально-виховної роботи
Issue Date: 2024
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Рабаджи К. С. Реалізації диференційованого підходу у гуртковій роботі: основні поняття та методи / К. С. Рабаджи // Історичний досвід і сучасність: матеріали XХХ наукової конференції здобувачів вищої освіти : cтатті. Вип. 47. /відп. ред. В. М. Букач. – Одеса: ПНПУ, 2024. – С. 39-49.
Abstract: Основу питання щодо диференціації навчально-виховної роботи з урахуванням можливостей різних учнів заклав ще філософ Платон у ІІІ столітті до нашої ери. Його послідовниками вже у ХХ столітті були, зокрема, В. Л. Штерн (філософ і психолог) та Е. Клаперд (лікар, психолог, педагог) казав, що «школа має бути в міру можливостей дитини, відповідно до якого навчання повинно бути пристосованим до індивідуальних нахилів, потреб і можливостей учнів». Багато вчених, педагогів, психологів працювали над цією проблемою, але лише німецькому педагогу, на початку ХХ століття, Й.А. Зіккінгеру вдалося на практиці застосувати цю концепцію. На основі проведеного аналізу педагог особисто реформував освітню систему, виходячи з принципів єдиної школи та необхідності відповідності навчального навантаження та методів навчання індивідуальним можливостям учнів
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20494
Appears in Collections:Випуск 47

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf233.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.