Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20464
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондар, К.В.-
dc.contributor.authorДенисенко, Анжела Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-10-22T07:20:39Z-
dc.date.available2024-10-22T07:20:39Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБондар К.В.Успішність навчання англійській мовіта її психологічні детермінанти/К.В.Бондар ,А.О.Денисенко // Актуальні проблеми практичної психології : збірн. наук. праць Міжнародн. наук.-практич. інтернет конф. (17 трав. 2024 р., м. Одеса). - Одеса, 2024. - С.297-300uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20464-
dc.description.abstractНа сучасному етапі при навчанні іноземної мови відбулися значні позитивні зміни в організаційному та змістовному аспектах. Істотно змінився соціокультурний контекст вивчення, відповідно, зросли освітня і самоосвітня функції в школі, а також їхня професійна значущість на ринку праці в цілому.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,uk
dc.subjectіноземна моваuk
dc.subjectсоціокультурний контекстuk
dc.subjectнауково-методологічна літератураuk
dc.titleУспішність навчання англійській мовіта її психологічні детермінантиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми практичної психології (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
86.pdf4.41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.