Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20452
Назва: | Методичні рекомендації до проведення практичних занять, організації самостійної роботи з навчальної дисципліни «Діагностика порушень мовлення дітей дошкільного віку» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, спеціальності 012 Дошкільна освіта: метод. рекомендації |
Автори: | Ковиліна, Вероніка Геннадіївна Kovylina, Veronika Gennadievna |
Ключові слова: | методичні рекомендації з корекційної педагогіки порушення мовленнєвого розвитку спеціальна педагогіка дошкільний вік самостійна робота оцінювання знань науково-дослідні завдання |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Ковиліна В. Г. Методичні рекомендації до проведення практичних занять, організації самостійної роботи з навчальної дисципліни «Діагностика порушень мовлення дітей дошкільного віку» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, спеціальності 012 Дошкільна освіта: метод. рекомендації / В. Г. Ковиліна. - Одеса : Університет Ушинського, 2024. - 30 с. |
Короткий огляд (реферат): | Методичні рекомендації до проведення практичних занять, організації самостійної роботи з навчальної дисципліни «Діагностика порушень мовлення дітей дошкільного віку» містять: передмову, загальну інформацію про навчальну дисципліну, теми лекційного курсу, плани семінарських занять, теми та години для самостійної роботи, перелік індивідуальних науково-дослідних завдань, глосарій. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20452 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра сімейної та спеціальної педагогіки і психології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kovylina.pdf | 894.59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.