Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20450
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваль, А. А.-
dc.contributor.authorЧугуєва, І. Є.-
dc.date.accessioned2024-10-17T20:47:38Z-
dc.date.available2024-10-17T20:47:38Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКоваль А.А. Стратегії реабілітації дітей з посттравматичним стресовим розладом:аналіз наукових джерел /А.А.Коваль,І.Є.Чугуєваuk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20450-
dc.description.abstractДитячий вік є критичним періодом для психічного та емоційного розвитку особистості, особливо, коли на нього припадає час воєнних конфліктів. Негативні наслідки війни можуть значно впливати на психологічне благополуччя та загальний розвиток дітей, особливо тих, які випробували на собі травматичні події або були свідками насильства. Одним з таких наслідків виступає посттравматичний стресовий розладuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectкритичний періодuk
dc.subjectпсихічний та емоцій розвитокuk
dc.subjectпосттравматичний стресовий розладuk
dc.titleСтратегії реабілітації дітей з посттравматичним стресовим розладом:аналіз наукових джерелuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми практичної психології (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
126.pdf4.41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.