Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20412
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванькова, А. Г.-
dc.contributor.authorДенисенко, Анжела Олександрівна-
dc.contributor.authorDenysenko, Angela Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2024-10-17T08:23:35Z-
dc.date.available2024-10-17T08:23:35Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationІванькова А. Г. Дитячий страх як особливий психологічний феномен/А.Г.Іванькова,Денисенко А.О.// Актуальні проблеми практичної психології : збірн. наук. праць Міжнародн. наук.-практич. інтернет конф. (17 трав. 2024 р., м. Одеса). - Одеса, 2024. - С.294-296uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20412-
dc.description.abstractНа сучасному етапі, особливо в період воєнного стану, збільшилася кількість тривожних дітей, що відрізняються підвищеним занепокоєнням, невпевненістю, емоційною нестійкістю. Виникнення і закріплення тривожності пов'язані з незадоволенням вікових потреб дитини. Стійким особистісним утворенням тривожність стає в підлітковому віці, опосередковуючись особливостями «Я-концепції», ставлення до себе. До цього вона є похідною широкого кола порушень. Закріплення і посилення тривожності відбувається за механізмом «замкнутого психологічного кола», що веде до накопичення і поглиблення негативного емоційного досвіду, який, породжуючи негативні прогностичні оцінки та визначаючи багато в чому модальність актуальних переживаньuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,uk
dc.subjectвоєнний станuk
dc.subjectтривожністьuk
dc.subjectвікові потреби дитиниuk
dc.titleДитячий страх як особливий психологічний феноменuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Актуальні проблеми практичної психології (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
85.pdf4.41 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.