Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20383
Назва: | Інтеграція спільнот: дієві практики, інструментарій підтримки та мотивації |
Автори: | Папач, Ольга Іванівна Papach, Olha Ivanivna |
Ключові слова: | професійне рандеву професійна спільнота педагогічних працівників – соціально-педагогічні співтовариства професійна самооцінка педагогічна комунікація віртуальні педагогічні спільноти мережеві педагогічні співтовариства дискусійний простір |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Одеса : Екологія |
Бібліографічний опис: | Папач О. І. Інтеграція спільнот: дієві практики, інструментарій підтримки та мотивації / О. І. Папач // Інтегроване навчання: компетентності, цінності, практики: І-730 Математична освітня галузь. 6 клас : посібник / відп. ред. О. М. Левчишена ; КЗВО «Одес. академ. неперерв. освіти Одес. обл. ради». Одеса : Екологія, 2023. - С. 116-135. |
Короткий огляд (реферат): | Поняття професійної спільноти педагогів в Україні поширене недавно. Вперше його було визначено у положенні про центр професійного розвитку педагогічних працівників. Завдяки впливу Інтернету з’явилась можливість у створенні мережевих спільнот. Мережева активність педагога – одне з найактуальніших явищ, пов’язаних з процесами інформатизації в системі освіти. Головне для такої спільноти – не створювати вертикальних зв’язків, а розвивати горизонтальний демократичний простір, у якому всі учасники мають рівні права й підпорядковуються правилам групи. Наведено декілька прикладів спільнот з проблем викладання математики. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20383 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра математики і методики її навчання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Papac Olha Ivanivna.pdf | 3.7 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.