Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20344
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБаранова, А. П.-
dc.contributor.authorСимоненко, Світлана Миколаївна-
dc.contributor.authorSymonenko, Svitlana Mykolaivna-
dc.date.accessioned2024-10-03T12:04:52Z-
dc.date.available2024-10-03T12:04:52Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБаранова А. П. Вплив війни на уявлення старших школярів про своє майбутнє / А. П. Баранова, С. М. Симоненко // Актуальні проблеми практичної психології : збірн. наук. праць Міжнародн. наук.-практич. інтернет конф. (17 травня 2024 року, м. Одеса). Одеса, 2024. С. 98-101.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20344-
dc.description.abstractФормування образу майбутнього є важливим аспектом розвитку особистості кожної людини. Цей образ є свого роду планом чи напрямом, якого прагне кожен індивідуум у житті. Швидкий темп змін у соціальній, економічній та технологічній сферах, створюють ще більшу невизначеність щодо того, яким буде наше майбутнє навіть через невеликий проміжок часу. Це наголошує на важливості того, щоб люди мали чітке уявлення про те, куди вони рухаються і як вони бачать себе в цьому новому світі. В умовах невизначеності та швидких змін багато людей стикаються з тривожністю та стресом щодо свого майбутнього. Вивчення образу майбутнього і робота з його формуванням може бути важливим інструментом підвищення впевненості і боротьбою з тривожністю.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectстарші школяріuk
dc.subjectмайбутнєuk
dc.subjectявленняuk
dc.subjectвплив війниuk
dc.titleВплив війни на уявлення старших школярів про своє майбутнєuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Актуальні проблеми практичної психології (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
27.pdf4.42 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.