Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20344
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Баранова, А. П. | - |
dc.contributor.author | Симоненко, Світлана Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Symonenko, Svitlana Mykolaivna | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-03T12:04:52Z | - |
dc.date.available | 2024-10-03T12:04:52Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Баранова А. П. Вплив війни на уявлення старших школярів про своє майбутнє / А. П. Баранова, С. М. Симоненко // Актуальні проблеми практичної психології : збірн. наук. праць Міжнародн. наук.-практич. інтернет конф. (17 травня 2024 року, м. Одеса). Одеса, 2024. С. 98-101. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20344 | - |
dc.description.abstract | Формування образу майбутнього є важливим аспектом розвитку особистості кожної людини. Цей образ є свого роду планом чи напрямом, якого прагне кожен індивідуум у житті. Швидкий темп змін у соціальній, економічній та технологічній сферах, створюють ще більшу невизначеність щодо того, яким буде наше майбутнє навіть через невеликий проміжок часу. Це наголошує на важливості того, щоб люди мали чітке уявлення про те, куди вони рухаються і як вони бачать себе в цьому новому світі. В умовах невизначеності та швидких змін багато людей стикаються з тривожністю та стресом щодо свого майбутнього. Вивчення образу майбутнього і робота з його формуванням може бути важливим інструментом підвищення впевненості і боротьбою з тривожністю. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | старші школярі | uk |
dc.subject | майбутнє | uk |
dc.subject | явлення | uk |
dc.subject | вплив війни | uk |
dc.title | Вплив війни на уявлення старших школярів про своє майбутнє | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Актуальні проблеми практичної психології (2024) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.