Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20316
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлещуков, Володимир Петрович-
dc.contributor.authorKleshchukov, Volodymyr Petrovych-
dc.date.accessioned2024-10-02T07:45:50Z-
dc.date.available2024-10-02T07:45:50Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКлещуков В. П. Взаємодія хореографа та концертмейстера як основа інтерпретаційного процесу / В. П. Клещуков // Музичне мистецтво і культура. - 2016. - Вип. 23. - С. 480-489.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20316-
dc.description.abstractУ статті аналізуються специфічні параметри творчої взаємодії концертмейстера та хореографа в репетиційному та концертно-виконавському процесі на основі спільних когнітивно-виконавських засад. Методологія дослідження полягає в застосуванні загальнонаукових підходів і принципів — системного, синергетичного, історичного, еволюційного підходів, принципу додатковості, а також компаративного, естетико-культурологічного, історичного методів, музикознавчого підходу. Наукова новизна роботи полягає в розширенні уявлень про феноменологічні аспекти спільної музично-хореографічної інтерпретації у мистецтвознавчому та виконавсько-теоретичному аспектах/ The article analyzes the specific parameters of the creative interaction of the concertmaster and the choreographer in the rehearsal and concert-performing process on the basis of joint cognitive-performing principles. The methodology of the research consists in the application of general scientific approaches and principles — systemic, synergetic, historical, evolutionary approaches, the principle of additionality, as well as comparative, aesthetic-cultural, historical methods, musicology approach. The scientific novelty of the work is to broaden the concepts of the phenomenological aspects of the joint musical-choreographic interpretation in art criticism and performing-theoretical aspects. Conclusions Understanding the commonality of creatively-cognitive, artistic and linguistic, psychological aspects of musical instrumental and choreographic arts, performance specificity of concertmaster’s skills in the choreographic class allows to reveal the phenomenological status of musical- choreographic unity as an artistic integrity even beyond the limits of the actual synthetic genres. It actualizes the significance of the interaction of the choreographer and the concertmaster in the necessary process of joint interpretive activityuk
dc.language.isootheruk
dc.subjectмузикаuk
dc.subjectтанецьuk
dc.subjectхореографічне мистецтвоuk
dc.subjectінтерпретація когнітивно-виконавські властивостіuk
dc.subjectхореографuk
dc.subjectконцертмейстерuk
dc.subjectмузична інтонаціяuk
dc.subjectпластична інтонаціяuk
dc.subjectспільна інтерпретаціяuk
dc.subjectmusicuk
dc.subjectdanceuk
dc.subjectchoreographic artuk
dc.subjectinterpretationuk
dc.subjectmusical intonationuk
dc.subjectcommon interpretation.uk
dc.subjectcognitive-performance propertiesuk
dc.subjectchoreographeruk
dc.subjectconcertmasteruk
dc.subjectplastic intonationuk
dc.titleInteraction of choreographer and concertmaster as the basis of interpretation processuk
dc.title.alternativeВзаємодія хореографа та концертмейстера як основа інтерпретаційного процесуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kleschukov Volodymyr Petrovich.pdf376.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.