Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20314
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлещуков, Володимир Петрович-
dc.contributor.authorKleshchukov, Volodymyr Petrovych-
dc.date.accessioned2024-10-01T11:06:12Z-
dc.date.available2024-10-01T11:06:12Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationKleshchukov V. P. About the interaction of intonation and kinesics in music / V. P. Kleshchukov // Музичне мистецтво і культура. 2018. - Вип. 27, кн. 2. - Р. 262-272.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20314-
dc.description.abstractThe article identifies the principles of functioning of the movement, plastic, kinesics, spatiality, visualization categories in the musical art. The research methodology consists in the application of comparative, aesthetic and cultural, historical methods, as well as systemic, synergistic, musicological and music and performing approaches. The scientific novelty of the work lies in the deepening of ideas about the plastic nature of musical art. The rhythm and intonation manifestations in the performance and perception of music, their organic connection with all musical and expressive means are analyzed and substantiated. Conclusions. The study of the functioning and interaction of intonation and kinetic means that convey emotional information in music reveals their ontological relationship, similar to the interaction of verbal and non-verbal means of communication. The action of kinetic units, including instrumental forms of movements, sharpens the expression of the performance of articulation-stroke, dynamic and textured means, as well as the emotional perception of music. The factor contributing to the widespread use of kinetic means is their focus on dialogue, requiring a quick change of «characters». У статті виявляються принципи функціонування категорій руху, пластики, кінесики, просторовості, візуалізації в музичному мистецтві. Методологія дослідження полягає в застосуванні компаративного, естетико-культурологічного, історичного методів, а також системного, синергетичного, музикознавчих та музично-виконавських підходів. Наукова новизна роботи полягає в поглибленні уявлень про пластичну природу музичного мистецтва. Аналізуються й обгрунтовуються рухово-моторні прояви у виконанні і сприйнятті музики, їх органічний зв’язок з усіма музично-виразними засобами. Висновки. Дослідження функціонування та взаємодії інтонаційних і кінетичних засобів, які передають емоційну інформацію в музиці, виявляють їх онтологічну спорідненість, подібно до взаємодії вербальних і невербальних засобів комунікації. Дія кінетичних одиниць, включаючи інструментальні форми рухів, загострює експресію виконання артикуляційно-штрихових, динамічних і фактурних засобів, а також емоційне сприйняття музики. Фактором, що обумовлює широке вживання кінетичних засобів, є їх орієнтація на діалог, що вимагає швидкої зміни «персонажів».uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherГельветикаuk
dc.subjectmusical artuk
dc.subjectchoreographyuk
dc.subjectmeans of expressionuk
dc.subjectrhythmuk
dc.subjectmovementuk
dc.subjectplasticuk
dc.subjectkinesicsuk
dc.subjectvisualizationuk
dc.subjectspatialuk
dc.subjectintonationuk
dc.subjectмузичне мистецтвоuk
dc.subjectхореографіяuk
dc.subjectзасоби виразностіuk
dc.subjectритмuk
dc.subjectрухuk
dc.subjectпластикаuk
dc.subjectкинесикаuk
dc.subjectвізуалізаціяuk
dc.subjectпросторовістьuk
dc.subjectінтонаціяuk
dc.titleAbout the interaction of intonation and kinesics in musicuk
dc.title.alternativeПро взаємодію інтонації і кинесики в музичному мистецтвіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kleshchukov .pdf186.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.