Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20294
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кучерява, Оксана Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Kucheryava, Oksana Anatoliіvna | - |
dc.date.accessioned | 2024-09-24T11:24:52Z | - |
dc.date.available | 2024-09-24T11:24:52Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Кучерява О. А. Лінгвоконцептологічний підхід до опанування студентами філологічних факультетів простору української культури / О. А. Кучерява // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 511-513. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20294 | - |
dc.description.abstract | У центрі уваги сучасної лінгводидактики знаходяться два взаємопов'язаних поняття «культури» й «концепту», які зумовили появу лінгвокультурологічного та лінгвоконцептологічного підходів до навчання рідної мови. Теоретико-методологічним підґрунтям обох підходів слугують відповідні напрями лінгвістичних досліджень – лінгвокультурологія та лінгвоконцептологія. Лінгвокультурологія, за визначенням О. О. Селіванової, як складова етнолінгвістики «вивчає фіксацію в мові, етнотекстах і дискурсивній практиці духовної й матеріальної культури народу, тобто культурно значимої інформації». Відповідно лінгвокультурологічний підхід передбачає вивчення української мови в контексті української культури, впровадження й збільшення питомої ваги етнокультурознавчого компоненту в межах дисциплін мовно- літературного циклу, про що неодноразово зазначали у своїх працях провідні українські лінгводидакти В. Ф. Дороз, С. Я. Єрмоленко, Л. І. Мацько, Г. В. Онкович, М. І. Пентилюк, О. І. Потапенко, О. М. Семеног, Л. В. Скуратівський та інші. Дотичними до лінгвокультурології є не лише суміжні галузі знань: етнологія й етнографія, фольклористика й культурологія, які дозволяють вивчати мову як національно-культурний феномен, а й лінгвістичні дисципліни, зокрема когнітивна лінгвістика, у складі якої виокремилась нова галузь – лінгвоконцептологія. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | культура | uk |
dc.subject | концепт | uk |
dc.subject | лінгвоцентологічний підхід | uk |
dc.subject | навчання рідної мови | uk |
dc.subject | лінгвоконецптологія | uk |
dc.subject | лінгвокультурологія | uk |
dc.title | Лінгвоконцептологічний підхід до опанування студентами філологічних факультетів простору української культури | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kucheryava.pdf | 7.94 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.