Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20288
Title: | Співвідношення конфліктності та конфліктостійкості особистості майбутніх психологів |
Authors: | Ульянова, Тетяна Юріївна Ulianova, Tetyana Yuriivna |
Keywords: | конфліктностьособистості комунікаційний простір конфліктна взаємодія конфліктна поведінка |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Видавничий дім «Гельветика» |
Citation: | Ульянова Т. Ю. Співвідношення конфліктності та конфліктостійкості особистості майбутніх психологів / Т. Ю. Ульянова // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 494-496 |
Abstract: | Наростаюча конфліктогенність буття залучає до комунікаційного простору все більше учасників конфліктної взаємодії. Поява конфліктів різного ступеня інтенсивності і форм призводить до руйнації сформованих правил і норм суспільної життєдіяльності людей. Конфліктна поведінка, фізичне насильство і погрози, психологічний тиск, негативні емоції, стреси, високий ступінь невизначеності, ситуації ризику – все це умови, в яких доводиться здійснювати свою діяльність багатьом людям. У такому випадку, протиставленням конфліктності, як властивості особистості, стає така характеристика особистості як конфліктостійкість, що необхідна для профілактики та корекції конфліктної поведінки. Вивчення конфліктності особистості у сучасній науці здійснюється у міждисциплінарному науковому просторі, про що свідчить інтерес до цього феномену з боку філософії, соціології, культурології, історії, педагогіки, психології, психотерапії. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20288 |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ulianova.pdf | 7.94 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.