Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20250
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кудря, О. В. | - |
dc.contributor.author | Нагорна, Н. О. | - |
dc.date.accessioned | 2024-09-19T11:08:43Z | - |
dc.date.available | 2024-09-19T11:08:43Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Кудря О. В. Методичні аспекти підготовки майбутніх учителів технологій до проєктної діяльності у сфері дизайну і декоративного мистецтва / О. В. Кудря, Н. О. Нагорна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. № 2 (147). Одеса, 2024. С. 83-88. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20250 | - |
dc.description.abstract | У статті визначаються методичні аспекти підготовки здобувачів освіти до проєктної діяльності у сфері дизайну і декоративного мистецтва. Проаналізовано зміст поняття «проєктна діяльність» та змістову характеристику процесу проєктної діяльності. Зауважується, що проєктна діяльність визначається як спосіб досягнення конкретних цілей через планування, організацію та керівництво, що включає чітку структуру та методологію реалізації. Розробка методики організації проєктної діяльності майбутніх учителів технологій у сфері дизайну та декоративно-прикладного мистецтва ґрунтується на чіткому розумінні особливостей освітніх компонентів даного спрямування, можливостей адаптувати освітній процес до практичних завдань. Зауважується, що використання проєктної технології навчання уможливлює залучення студентської молоді до проєктної діяльності у сфері дизайну та декоративно-прикладного мистецтва, а освітні компоненти мистецького спрямування дозволяють здійснювати міждисциплінарну взаємодію шляхом співпраці здобувачів освіти різних спеціальностей, що сприяє інтенсифікації освітнього процесу. Зауважується важливість підтримки університетів у формі надання необхідних ресурсів, таких як простір для роботи та виставок, доступ до обладнання, фінансова підтримка, що забезпечує високу якість освітнього процесу. Зроблено висновок стосовно важливості фахової підготовки майбутніх учителів технологій до проєктної діяльності в галузі дизайну і декоративного мистецтва, оскільки це впливає на формування майбутніх професіоналів, готових до викликів сучасного світу, здатних реалізувати мистецькі проєкти та залучати у майбутній професійній діяльності учнівську молодь, надихати учнів на творчість й інновації. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | майбутній учитель технологій | uk |
dc.subject | декоративне мистецтво і дизайн | uk |
dc.subject | декоративно- прикладна творчість | uk |
dc.subject | національні традиції | uk |
dc.subject | проєктна діяльність | uk |
dc.subject | проєктна технологія навчання | uk |
dc.subject | трудове навчання | uk |
dc.title | Методичні аспекти підготовки майбутніх учителів технологій до проєктної діяльності у сфері дизайну і декоративного мистецтва | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2024 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
14.pdf | 276.64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.