Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20244
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Bohush, Alla Mykhailivna | - |
dc.contributor.author | Богуш, Алла Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-09-19T10:14:35Z | - |
dc.date.available | 2024-09-19T10:14:35Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Богуш А. М. Мовленнєво-етична підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти: понятійний глосарій / А. М. Богуш // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. № 2 (147). Одеса, 2024. С. 45-50. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20244 | - |
dc.description.abstract | У статті позиціоновано реалізацію стратегічних цілей розбудови дошкільної освіти, визначених у змісті нового стратегічного документа «Візія майбутнього освіти і науки України» (МОН України, 2023), в якій зазначено, що Україна стоїть на порозі трансформацій. Війна, вимушена міграція, з одного боку, зазначено в тексті «Візії», глобалізація та євроінтеграція, з іншого – вимагають змін у підходах до освіти і науки, оскільки саме освіта має стати ключем відновлення надії і можливостей для майбутнього, допомогти людям знайти своє місце в нових реаліях (Лісовий, 2023). З-поміж основних пріоритетів майбутнього освіти і науки України зазначено таке: забезпечення гідних умов праці, справедливої оплати та можливостей для безперервного професійного розвитку вихователів, учителів, викладачів, науковців у процесі загального сталого розвитку освіти України (Візія, 2023). У рубриці «Візії» - «Дошкільна освіта» визначено стратегічні цілі її розвитку, зокрема, такі з-них: безпечне освітнє й інклюзивне середовище ЗДО; гнучка й оптимальна мережа різних типів надання освітніх послуг для дітей раннього й дошкільного віку; нова якість та підходи до підготовки, перепідготовки й підвищення кваліфікації керівників ЗДО, підвищення їхньої кваліфікації та професійного зростання працівників сфери освіти дітей раннього і дошкільного віку. Досить важливими й водночас актуальними є операційні цілі (4.2 та 5.2), як-от: реалізація системи ДО на наукових доказових підходах та забезпечення гідних умов праці для працівників дошкільної освіти (педагогічного персоналу) та ін. (Візія МОН України, 2023). | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | дошкільна освіта | uk |
dc.subject | керівник (директор (-ка) | uk |
dc.subject | вихователь (-ка) | uk |
dc.subject | вихователь (-ка) – методист | uk |
dc.subject | педагогічна етика | uk |
dc.subject | мовленнєвий етикет | uk |
dc.subject | мовленнєво-етична підготовка | uk |
dc.subject | етикетність | uk |
dc.subject | культура мовлення | uk |
dc.subject | Візія | uk |
dc.title | Мовленнєво-етична підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти: понятійний глосарій | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2024 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
8.pdf | 291.67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.