Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20244
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBohush, Alla Mykhailivna-
dc.contributor.authorБогуш, Алла Михайлівна-
dc.date.accessioned2024-09-19T10:14:35Z-
dc.date.available2024-09-19T10:14:35Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБогуш А. М. Мовленнєво-етична підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти: понятійний глосарій / А. М. Богуш // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. № 2 (147). Одеса, 2024. С. 45-50.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20244-
dc.description.abstractУ статті позиціоновано реалізацію стратегічних цілей розбудови дошкільної освіти, визначених у змісті нового стратегічного документа «Візія майбутнього освіти і науки України» (МОН України, 2023), в якій зазначено, що Україна стоїть на порозі трансформацій. Війна, вимушена міграція, з одного боку, зазначено в тексті «Візії», глобалізація та євроінтеграція, з іншого – вимагають змін у підходах до освіти і науки, оскільки саме освіта має стати ключем відновлення надії і можливостей для майбутнього, допомогти людям знайти своє місце в нових реаліях (Лісовий, 2023). З-поміж основних пріоритетів майбутнього освіти і науки України зазначено таке: забезпечення гідних умов праці, справедливої оплати та можливостей для безперервного професійного розвитку вихователів, учителів, викладачів, науковців у процесі загального сталого розвитку освіти України (Візія, 2023). У рубриці «Візії» - «Дошкільна освіта» визначено стратегічні цілі її розвитку, зокрема, такі з-них: безпечне освітнє й інклюзивне середовище ЗДО; гнучка й оптимальна мережа різних типів надання освітніх послуг для дітей раннього й дошкільного віку; нова якість та підходи до підготовки, перепідготовки й підвищення кваліфікації керівників ЗДО, підвищення їхньої кваліфікації та професійного зростання працівників сфери освіти дітей раннього і дошкільного віку. Досить важливими й водночас актуальними є операційні цілі (4.2 та 5.2), як-от: реалізація системи ДО на наукових доказових підходах та забезпечення гідних умов праці для працівників дошкільної освіти (педагогічного персоналу) та ін. (Візія МОН України, 2023).uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectдошкільна освітаuk
dc.subjectкерівник (директор (-ка)uk
dc.subjectвихователь (-ка)uk
dc.subjectвихователь (-ка) – методистuk
dc.subjectпедагогічна етикаuk
dc.subjectмовленнєвий етикетuk
dc.subjectмовленнєво-етична підготовкаuk
dc.subjectетикетністьuk
dc.subjectкультура мовленняuk
dc.subjectВізіяuk
dc.titleМовленнєво-етична підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти: понятійний глосарійuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf291.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.