Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20243
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Безуглий, А. І. | - |
dc.contributor.author | Титаренко, В. В. | - |
dc.date.accessioned | 2024-09-19T09:19:52Z | - |
dc.date.available | 2024-09-19T09:19:52Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Безуглий А. І. Розвиток навичок коригування зображень у графічних редакторах під час підготовки майбутніх художників-оформлювачів/ А. І. Безуглий, В. В. Титаренко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. № 2 (147). Одеса, 2024. С. 34-44. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20243 | - |
dc.description.abstract | На уроках виробничої практики виконання завдань комп’ютерної графіки стає одним із дидактичних засобів професійного-практичного навчання, що сприяють формуванню цифрової компетентності, впливають на емоційно-почуттєву сферу здобувачів освіти, підвищення інтересу, зацікавленості в оволодінні обраною професією, захоплення творчістю та створенням власних робіт. У статті проаналізовано роль цифрових технологій у сучасних умовах розвитку освіти на уроках виробничої практики під час підготовки виконавців художньо-оформлювальних робіт. Відображається необхідність набуття навичок роботи у графічних редакторах, що відповідатимуть вимогам роботодавців та сучасному виробництву згідно з новітніми державними освітніми стандартами надання послуг у сфері мистецтва. Підкреслюється актуальність проблеми формування уміння орієнтуватися в інформаційному просторі. Наголошується на необхідності впровадження графічної підготовки в освітньому процесі висококваліфікованого робітника, який відповідає вимогам ринку праці. Наведено приклад завдання з курсу графічного дизайну. Продемонстровано послідовність виконання завдання під час виробничої практики із професії «виконавець художньо-оформлювальних робіт», що сприяє розвитку навичок коригування зображень у графічних редакторах. Визначено, що вивчення курсу сприяє формуванню цифрової компетентності, цифрової грамотності й оволодінню навичками роботи з цифровими технологіями. Обґрунтовано, що для організації якісного професійного навчання виконавців художньо-оформлювальних робіт пріоритетним завданням має бути сучасна підготовка здобувачів освіти, необхідність введення курсу комп’ютерної графіки в освітній процес закладів професійної (професійно-технічної) освіти (ЗП(ПТ)О). Мета дослідження полягає в експериментальній перевірці рівнів сформованості навичок роботи у графічних редакторах майбутніх кваліфікованих працівників з надання послуг у сфері мистецтва. Наведено результати опитування виконавців художньо-оформлювальних робіт як учасників курсу для отримання даних щодо перевірки початкового та кінцевого рівнів сформованості навичок роботи у програмах графічного дизайну. Перевірка сформованості навичок роботи у програмах графічного дизайну, яка була проведена на початковому етапі, показала, що вихідний рівень сформованості навичок серед здобувачів освіти є низьким. Перевірка результативності формування рівня навичок на підсумковому етапі показала ефективність проведеного курсу. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | цифрові технології | uk |
dc.subject | фахова підготовка | uk |
dc.subject | рекламний плакат | uk |
dc.subject | колір | uk |
dc.subject | графічний редактор | uk |
dc.subject | зображення | uk |
dc.subject | коригування | uk |
dc.subject | дизайн | uk |
dc.subject | навички | uk |
dc.title | Розвиток навичок коригування зображень у графічних редакторах під час підготовки майбутніх художників-оформлювачів | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2024 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.