Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20217
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСуятинова, Катерина-
dc.date.accessioned2024-09-16T10:09:23Z-
dc.date.available2024-09-16T10:09:23Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСуятинова К. Партнерська взаємодія сім'ї та закладу дошкільної освіти у процесі формування цифрової компетентності дошкільників / К. Суятинова // Наука і освітa : наук.-практ. журнал. – 2024. – № 2. - С. 41-45.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20217-
dc.description.abstractУ статті розглядається питання актуальності виховання дітей та молоді у цифровому просторі, зумовленої низкою вагомих чинників, які роблять цю сферу пріоритетною для суспільства. По-перше, зростання ролі цифрового простору у становленні особистості неможливо переоцінити. Сучасні діти та молодь із раннього віку оточені цифровими технологіями, які глибоко впливають на їх навчання, спілкування, дозвілля та світогляд.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectцифровий простірuk
dc.subjectцифрова компетентністьuk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.titleПартнерська взаємодія сім'ї та закладу дошкільної освіти у процесі формування цифрової компетентності дошкільниківuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf317.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.