Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20206
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПальчук, М. Б.-
dc.contributor.authorГулюк, Н. О.-
dc.date.accessioned2024-09-16T07:37:30Z-
dc.date.available2024-09-16T07:37:30Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПальчук М. Б. Динаміка показників мовленнєвого розвитку та фізичної підготовленості дітей старшого дошкільного віку в освітньому процесі ЗДО / М. Б. Пальчук, Н. О. Гулюк // Olympicus : науковий журнал. – 2024. – № 2. – С. 167-173.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20206-
dc.description.abstractПитання адаптації та соціалізації дошкільнят із порушенням мовленнєвого розвитку в освітньому процесі закладів дошкільної освіти (ЗДО) має неабияке значення, адже однією з найпоширеніших проблем серед цієї вікової категорії є порушення мовленнєвого розвитку. Доведено, що фізичне виховання сприяє покращенню мовлення, зміцненню здоров’я та адап- тації дітей в соціумі. Результатами експерименту підтверджено той факт, що адаптивне фізичне виховання є ефективним засобом та невід’ємною частиною освітнього процесу дітей, які мають порушення мовлення.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectзасоби адаптивного фізичного вихованняuk
dc.subjectпорушення мовленнєвого розвиткуuk
dc.subjectосвітній процес,uk
dc.subjectмовленняuk
dc.subjectфізична підготовленістьuk
dc.titleДинаміка показників мовленнєвого розвитку та фізичної підготовленості дітей старшого дошкільного віку в освітньому процесі ЗДОuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23.pdf1.22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.