Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20173
Назва: Філософія фандрайзингу: соціокультурне бачення
Автори: Музиченко, Ганна В’ячеславівна
Muzychenko, Ganna Vyacheslavivna
Борінштейн, Євген Руславович
Borinshteyn, Yevgen Ruslavovych
Ключові слова: фандрайзинг
філософія фандрайзингу
фандрайзер
соціум
культура
соціокультурне
менеджмент соціокультурної діяльності
соціокультурні проєкти
маркетинг
цінності
освіта
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Музиченко Г. В. Філософія фандрайзингу: соціокультурне бачення / Г. В. Музиченко, Є. Р. Борінштейн // Перспективи : соціально-політичний журнал. – 2024. – № 2. – С. 160-168.
Короткий огляд (реферат): Фандрайзинг як цілеспрямована діяльність із пошуку та збору коштів на соціокультурно значущі проєкти є новаторською сферою менеджменту. Філософія фандрайзингу, будучи цілеспрямованою стратегією залучення різних ресурсів, які приватний підприємець, організація не в силах забезпечити самостійно, із застосуванням актуальних маркетингових інструментів, методів і технологій, представляє латентні можливості сис- темного довгострокового розвитку. Орієнтація на соціокультурні потреби населення завдяки більш точному використанню менеджменту соціокультурної діяльності дозволяє швидко розвивати фінансування соціокультурних проєктів за рахунок диверсифікації джерел надхо- дження грошей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20173
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23.pdf320.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.