Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20169
Title: | Методологічні засади навчання англійської мови здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти медичного факультету напрямку ,,Спеціальна освіта’’ у сучасному освітньому просторі |
Authors: | Ірхіна, Юліана Валентинівна Irkhina, Juliana Valentynivna |
Keywords: | англійська мова освітній простір медичний факультет спеціальна освіта |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Ірхіна Ю. В. Методологічні засади навчання англійської мови здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти медичного факультету напрямку ,,Спеціальна освіта’’ у сучасному освітньому просторі / Ю. В. Ірхіна // Актуальні питання сучасної педагогіки: творчість, майстерність, професіоналізм: матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції, (Обласний коледж ,,Кременчуцька гуманітарно-технологічна академія імені А. С. Макаренка’’ Полтавської обласної ради, 15.03.2024) / [редактор-упорядник: Т. В. Кулікова] Кременчук: Методичний кабінет, 2024. С. 416-420. |
Abstract: | У рамках сучасної необхідності підготовки фахівців корекційно-педагогічної спрямованості з вільною комунікативною компетенцією в цілях ділового, наукового та особистого спілкування у динамічному освітньому просторі, виникає необхідність створення обґрунтованої та деталізованої методологічної основи формування іншомовної компетенції здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти медичного факультету напрямку ,,Спеціальна освіта’’. Процес розробки такої методології є комплексним та об’ємним і включає компоненти апробованих та результативних освітніх практик з навчання іноземних мов. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20169 |
Appears in Collections: | Кафедра германських і східних мов та методики їх навчання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Irkhina.pdf | 4.21 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.