Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20158
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКудря, І. Г.-
dc.contributor.authorЯкубець, В. О.-
dc.date.accessioned2024-09-09T10:41:24Z-
dc.date.available2024-09-09T10:41:24Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКудря І. Г. Зміна характеру знання в процесі соціальної еволюції (Т. Веблен) / І. Г. Кудря, В. О. Якубець // Перспективи : соціально-політичний журнал. – 2024. – № 2. – С. 137-142.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20158-
dc.description.abstractУ цій статті пропонується огляд концепцій Т. Веблена щодо розвитку знань у контексті соціальної еволюції. Досліджується центральне значення знань порівняно з матеріальними благами та надається альтернативна перспектива на трансформацію капіталізму у сучас- ному світі через контроль над знаннями та технологіями. Розглядаються ключові епохи сус- пільного розвитку та їх вплив на системи переконань та знань. Аналізуються два джерела людських знань – «пуста цікавість» та «прагматична увага», а також їхні взаємозв’язки з соціальною еволюцією. Вивчається змінюваний характер знань у різні історичні періоди та їх вплив на способи мислення.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectзнанняuk
dc.subjectсоціальна еволюціяuk
dc.subjectдикістьuk
dc.subjectварварствоuk
dc.subjectцивілізаціяuk
dc.titleЗміна характеру знання в процесі соціальної еволюції (Т. Веблен)uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdf290.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.