Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20106
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГородиська, Віолета Василівна-
dc.date.accessioned2024-08-29T08:01:04Z-
dc.date.available2024-08-29T08:01:04Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГородиська В.В.Сміхотерапія як ефективний засіб збереження психічного здоров’я дітей дошкільного віку/В.В.Городиська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky : наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2024. – № 1 С.77-81uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20106-
dc.description.abstractУ статті з’ясовано сутність понять «сміх», «сміхотерапія», «смайлотерапія», «емодзітерапія», висвітлено їх важливість для збереження психічного здоров’я дітей дошкільного віку. Запропоновано педагогічні рекомендації щодо ефективного використання сміхо- та смайлотерапії в роботі з вихованцями ЗДО, упродовж якої діти дошкільного віку, слухаючи (розглядаючи) життєві ситуації, учаться адекватно реагувати й відповідно до ситуацій проявляти здоровий і негативний контексти сміху, знаходити дотичні до ситуації смайлиuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,uk
dc.subjectсміхотерапіяuk
dc.subjectсмайлотерапіяuk
dc.subjectемодзітерапіяuk
dc.subject«Кейс здоров’я»uk
dc.titleСміхотерапія як ефективний засіб збереження психічного здоров’я дітей дошкільного вікуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf262.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.